اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان

کتاب «امین مرد خانه می‏شود» در دماوند رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان و سرداران دوران دفاع مقدس، کتاب «امین مرد خانه می‏شود» در دماوند رونمایی شد.

کتاب «امین مرد خانه می‏شود» در دماوند رونمایی شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران در حاشیه آیین رونمایی از این کتاب در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: کتاب امین مرد خانه می‏شود، با رویکرد کودک تهیه و تولید شده است.

علی رحمانی ادامه داد: این کتاب به قلم «سیما شیخ‏خطیبی» نویسنده دماوندی و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران به چاپ رسید.

وی اضافه کرد: کتاب امین مرد خانه می‏شود داستان کودکی است که با حضور پدر در جبهه‏های جنگ خود را در نقش پدر خانواده می‏بیند.

رحمانی افزود: پر کردن جای خالی پدر در خانه برای مادر، خواهر و برادر کوچکتر دست‏مایه نویسنده این کتاب برای نگارش و خلق این اثر بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران افزود: کتاب امین مرد خانه می‏شود از محصولات معاونت ادبیات این مجموعه است.

وی اضافه کرد: دشواری‏های خانواده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این کتاب به زبانی کودکانه بیان شده است.

*لزوم تبیین ارزش‏های دفاع مقدس برای جوانان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران بر ضرورت تبیین ارزش‏های دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه تاکید کرد.

رحمانی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی فضای مقدس و متبرک به خون شهدای جنگ تحمیلی را از نزدیک حس نکرده‏اند.

وی اضافه کرد: از این رو، اقداماتی فرهنگی همچون تهیه و نشر کتبی با مضامین دفاع مقدس و البته به زبان ساده کودکانه می‏تواند این کاستی را جبران کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران افزود: همچنین اعزام نسل‏های سوم و چهارم انقلاب به مناطق عملیاتی غرب و جنوب در قالب طرح‏های راهیان نور نیز اقدامی شایسته از سوی سپاه پاسداران برای توسعه فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول