اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

حجم مبادلات کالا در بندر امیرآباد افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: حجم فعلی تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد برای یک بندر نسل سومی کافی نیست.

حجم مبادلات کالا در بندر امیرآباد افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید عیسی هاشمی در آیین تجلیل از دریانوردان بندر امیرآباد، اظهار داشت: در جهان معاصر، حمل و نقل کالا از طریق دریا خود را نشان داده و موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: راه دریایی، راهی کم‌خطر، ارزان و با راندمان بالا است که مطمئناً می‌تواند به عنوان یک موضوع ویژه در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

دبیر کارگروه عمران مازندران با اشاره به حجم تخلیه و بارگیری حدود 2 تن کالا در 6 ماه نخست سال‌ جاری در بندر ‌امیرآباد، اظهار داشت: هر چند نسبت به سال‌های گذشته و با وجود تحریم‌ها، بندر مهم امیرآباد توانسته است به رشد خوبی برسد اما این مقدار برای یک بندر نسل سومی کافی نیست و زمانی کافی است که به ظرفیت اسمی خود برسد.

هاشمی بیان داشت: مدیریت ارشد استان این انتظار را دارد که رشد تخلیه و بارگیری در بندر استراتژیک و کانونی امیرآباد تا سال 93 به 11 میلیون تن برسد.

وی در پایان یادآور شد: همجواری با کاربری‌های خاص نظیر نیروگاه نکا، کشتی‌سازی صدرا و پایانه نفتی، چشم‌انداز بسیار موفقی را از مجموعه بندر امیرآباد در سال‌های آینده ترسیم می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول