اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمیرم:

مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرلوحه شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: تقویت و ترویج فرهنگ ایثار، نیکوکاری نهادینه شود و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرلوحه کار ما باید قرار گیرد.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرلوحه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم سید ضیا موسوی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان و مربیان سمیرم اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همه ساله در آغاز سال تحصیلی با محوریت میل به ایجاد تغییر، تحول و نوآوری و ایجاد نگرش پایه‌ای و اصولی در توسعه مشارکت‌های مردمی بر آموزه‌های دینی و نیاز اساسی نسل جدید جامعه یعنی دانش‌آموزان و ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه انفاق و کمک به همنوعان برپا می‌شود.

وی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت و پیشرفت کارآمدی و توسعه توأم با عدالت، با شعار دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس سراسر کشور را ابزاری برای آگاهی و توجه مردم و دانش‌آموزان به شرایط دانش‌آموزان نیازمند و محروم دانست و تصریح کرد: مشارکت دانش‌آموزان در کاهش آلام همکلاسی‌های خود سبب نهادینه شدن فرهنگ نیکوکاری در بین آنها می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشن را اشاعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری، نوع دوستی و ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی دانست و ادامه داد: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان در میان دانش‌آموزان است.

موسوی تصریح کرد: تقویت و ترویج فرهنگ ایثار، نیکوکاری و دستگیری از فقرا، تهیدستان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت نهادینه شود و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرلوحه و دستور کار ما باید قرار گیرد.

وی افزود: مهرورزی، همیاری و کمک به دانش‌آموزان و کودکان زلزله‌زده زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول