اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند:

دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را له کرد

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب له شد و دلیل این همه پیروزی ملت ایران قدرت معنویت بسیجیان و قدرت ولایت فقیه است که با جلوه هرچه بهتر شاهد آن هستیم.

دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را له کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی جعفری صبح امروز در نشست فرهنگی دانش‌آموزان دختر بسیجی شهرستان زرند با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت امام رضا (ع)، هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دفاع مقدس جنگ میان دو کشور نبود.

جعفری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس جنگی میان ایران اسلامی و ابرقدرت‌های شرق و غرب بود و در یک کلام باید گفت همان فرموده حضرت امام خمینی (ره) جنگ بین حق و باطل بود.

وی افزود: در دفاع مقدس 75 هزار شهید بسیجی، 35 هزار شهید بسیج دانش‌آموزی و 575 شهید در شهرستان زرند و 25 شهید روحانی و طلبه شهرستان جان خود را در طبق اخلاص نهاده و عاشقانه مسیر و طریق الی‌الله را طی کردند.

جعفری بیان داشت: شهدا جاودانه شدند تا ما امروز از سیره، راه شهدا و یاد شهدا توشه بگیریم، وصیتنامه شهدا را بخوانیم و درس بگیریم، امروز محور برنامه‌های دفاع مقدس وصیتنامه شهداست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند تصریح کرد: امروز جوان و نوجوان و شما دانش‌آموزان باید بدانید چرا کمک‌های 20 میلیارد دلاری کشورهای عربی به حزب بعث عراق نتوانست آنها را به مستی قدرت و پیروزی برساند و باید بدانیم چرا میراژهای فرانسه و هواپیماهای سوپراتاندارد و بمب‌های خوشه‌ای فرانسه نتوانست صدام تکریتی را در مقابل حزب‌الله و ملت همیشه در صحنه ایران به پیروزی برساند.

جعفری عنوان کرد: در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب له شد و دلیل این همه پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس قدرت معنویت بسیجیان و قدرت ولایت فقیه و رهبری است که با جلوه هرچه بهتر می‌بینیم این همان وعده خداوند متعال است که می‌فرماید «اگر شما استقامت بورزید پیروزی را برای  شما ترسیم می‌کنیم».

وی افزود: دشمنان این انقلاب و نظام هنوز دست‌بردار نیستند و امروز با جنگ نرم وارد شدند و در این جنگ نرم سنگر و خاکریزی وجود ندارد که بتوانیم خود را از تیررس دشمن حفظ کنیم، امروز در خانه من و شما رخنه کرده و با انواع وسایل ارتباط جمعی سعی می‌کنند ذهن جوانان و نوجوانان پاک و معصوم ما را منحرف کنند.

جعفری اذعان داشت: باید با بصیرت و آگاهی دشمن را بشناسیم و راه دشمن را سد کنیم و همان‌گونه که ایثارگران در دفاع مقدس حماسه آفریدند و از همه هستی خود گذشتند تا انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام، اسلام ولایت حفظ شود ما هم وظیفه داریم که حافظ و نگهبان ارزش‌های اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول