اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپام امام رضا(ع) خراسان‌رضوی:

دفاع مقدس نبرد خون در برابر مدرن‌ترین تسلیحات نظامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: انقلاب اسلامی ثمره ایثار رزمندگانی است که با دست‌های خالی نبرد کردند و دفاع مقدس ما نبرد خون در برابر مدرن‌ترین تسلیحات نظامی بود.

دفاع مقدس نبرد خون در برابر مدرن‌ترین تسلیحات نظامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در میان خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سالن شهید مشکی مشهد اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرهون جانفشانی کسانی است که در پیروی از رهبر کبیر انقلاب مخلصانه و با عشق به ندای رهبر لبیک گفتند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: انقلاب اسلامی ثمره ایثار رزمندگانی است که با دست‌های خالی نبرد کردند و دفاع مقدس ما نبرد خون در برابر مدرن‌ترین تسلیحات نظامی بود.

وی افزود: ایران اسلامی مفتخر به جوانانی است که تمامیت ارضی، ناموس، غیرت و دین خود را به هیچ بهائی از دست نمی‌دهند حتی اگر در این راه جان خود را از دست دهند.

احمدی ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی خرمشهر گفت: ایشان در بیانات خود فرمودند اگر ایثار و فداکاری رزمندگان نبود، ایرانی با شنیدن نام خرمشهر باید عرق شرم از نبود این شهر در نقشه ایران می‌ریخت.

وی تصریح کرد: در شرایطی به فرمان امام راحل(ره) به نبرد با صدام رفتیم که هنوز عرق رزمندگان از جنگ‌های داخلی خشک نشده بود و شرایط مساعدی در تجهیزات نظامی، اقتصادی نداشتیم اما امروز سربلندیم و سینه‌مان ستبر از این پیروزی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این راستا افزود: امروز به امام بدهکاریم، به شهدا مدیونیم، به ایثارگران و جانبازان، آزادگان و رزمندگان جنگ بدهکاریم، به همت مردانه مردم بدهکاریم و به غیر از اینان به هیچ احدی بدهکار نیستیم؛ نه به سلاح‌هایی که ندادند، نه به حامیان صدام که برای شکست ایران دست به هر کاری زدند و نه به استکبار و سلطه، به هیچ‌کدام بدهی نداریم.

وی تاکید کرد: خودسازی امام راحل(ره) در سال‌های عمرشان سرنوشت ملت را ساخت و همان‌طور که گفته بود به همت مردان ایران دندان‌های آمریکا را در دهانش خورد کرد.

احمدی از امام و شهداء با عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: وظیفه ما در قبال ایثار آنان تأسی و تمسک به سیره ائمه اطهار و ولایتمداری در برابر فشارها و تحریم‌های استکبار است.

وی یادآور شد: حرکت‌های اسلامی ستیزی استکبار امروز آزمایشی برای متعهد بودن ما به آرمان‌های انقلاب است؛ دیر یا زود مرگ که مقدر الهی است به سراغ ما می‌آید و آنجا در رویارویی با شهداء  باید در آزمایش الهی پذیرفته شده باشیم تا شرمنده آنها نباشیم.

احمدی در پایان  هدف از برگزاری این مراسم را تجدید پیمان دوباره با امام راحل (ره) و شهدا رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول