اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اطاعت از ولایت فقیه پادزهر تیرهای زهراگین دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: تیرهای زهراگین دشمنان، انسجام، اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی را هدف قرار داده و پادزهر آن، اطاعت از ولی فقیه است.

اطاعت از ولایت فقیه پادزهر تیرهای زهراگین دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد در آیین سیزدهمین یادواره 53 شهید شهر آبسرد که با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آبسرد، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند و جمع کثیری از مردم شرق استان تهران در مسجد حضرت ولی عصر (عج) آبسرد برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ شهادت بی‌‏شک ارزنده‌‏ترین میراث عصر حاضر است.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: عنایت امروز حق تعالی که مشمول یکایک مردم ایران و این سرزمین اسلامی شده به برکت خون پاک و مطهر شهدای گلگون‏‌کفن است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در دوران کنونی وظیفه همه ما حفظ، ترویج، تبلیغ و انتقال این میراث گرانبها به نسل‏های سوم و چهارم انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران از هیچ اقدام خصمانه‏‌ای نظیر تهدید، تحریم و فشار سیاسی علیه کشورمان ابایی نداشته و ندارند.

قاسمی‌‏فرزاد اضافه کرد: تنها هدف حائز اهمیت برای استکبار جهانی و جرثومه ناپاکش رژیم اشغالگر قدس وارد آوردن خدشه به اصولی تغییرناپذیر نظیر اسلام، قرآن و پیروی از ولی امر مسلمین است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: تیرهای زهراگین دشمنان، انسجام، اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی را هدف قرار داده و پادزهر آن، اطاعت از ولی فقیه است.

قاسمی‌‏فرزاد با اشاره به فرازهایی از آیات شریفه قرآن کریم به اهمیت فرهنگ شهادت در این کتاب آسمانی پرداخت و گفت: خداوند متعال در آیه شریفه به همه ما متذکر می‏شود که شهید را مرده نپندارید؛ از این رو در فرهنگ شهادت این ستارگان آسمانی همواره شاهدان و ناظران همیشه زنده تاریخ بر اعمال و رفتار ما هستند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول