اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خدام حرم مطهر رضوی

امروز دیار کریمان از عطر حرم رضوی لبریز می‌شود

خبرگزاری فارس: استان کرمان با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) سرشار از عطر حرم رضوی شده و سایه پرچم امام رضا (ع) کویرنشینان دیار کریمان را در بر می‌گیرد.

امروز دیار کریمان از عطر حرم رضوی لبریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امروز پنجم مهر ماه کاروان خدام حرم رضوی وارد شهر کرمان شده و پرچم متبرک آستان ملکوتی امام رضا (ع) توسط خادمان حضرتش در میان جمعیت مشتاق دیار کریمان در جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» به اهتزاز در می‌آید.

کاروان خادمان حرم رضوی امروز ساعت 10 صبح وارد کرمان شده و پس از مراسم استقبال با حضور مسئولان استان برنامه‌های متنوعی در قالب «جشن‌های زیر سایه خورشید» برگزار می‌شود که دیدار با خانواده شهدا، حضور خدام در مدارس و نواختن زنگ رضوی، غبارروبی مزار شهدا، عیادت از بیماران و برگزاری «جشن‌های زیر سایه خورشید» از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

دیدار با علما‌، حضور در نماز جمعه، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها و حضور در بین دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان بخشی دیگر از دیگر برنامه‌های کاروان خدام بارگاه منور رضوی در کرمان است.

اهدای بسته‌های متبرک حاوی نمک و نبات نیز یکی از برنامه‌های حضور خدام حرم مطهر رضوی در‌ استان کرمان است.

به گزارش فارس، پنجمین دوره جشن‌های ‌مردمی ‌و معنوی «‌زیر سایه ‌خورشید» به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)‌ در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از چهار کشور از 28 شهریور تا هفتم مهر ماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس ‌رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول