اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان:

بازیکنان تیم ملی جوانان ایران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان که در شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند، مشخص شده است.

بازیکنان تیم ملی جوانان ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فرهاد نفرزاده شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صابر کامروامنش، میلاد عبادی‌پور، آرش تقوی، علیرضا نصراصفهانی، جواد حسین‌آبادی (کاپیتان)، محمد فلاح، محمد امیرمحمد، شهاب احمدی، امیرعلی محمد فتحعلی، علی رشیدی، رسول شهسواری و رضا رزاقی اعضای تیم ایران هستند.

وی افزود: علی ستوده‌روان، فرهاد نفرزاده، محمد خمسه، فرشاد سعیدی، حمید جعفرزاده، علیرضا طلوع‌کیان، سعید ضیغمی و امیر حاجی‌مقدم به عنوان اعضای کادر فنی تیم ایران معرفی شده‌اند.

نفرزاده اضافه کرد: تیم والیبال جوانان ایران با تیم‌های قطر، استرالیا و ترکمنستان هم‌گروه است که قطر از حضور در این مسابقات انصراف داده است.

به گفته وی، تیم ملی ایران در روز نخست بازی‌ها به دلیل انصراف قطر استراحت کرده و در روز دوم مرحله مقدماتی روز جمعه ساعت 18 به مصاف استرالیا و روز سوم این مرحله نیز با والیبالیست های ترکمنستان در همین ساعت بازی می‌کند.

چهار تیم برتر شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی سال 2013 را به دست می‌آورند.

ارومیه روز گذشته پذیرای چهار تیم مطرح، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ایران بود و امروز نیز تایلند و هندوستان وارد این شهر شدند و دو تیم چین و ازبکستان دیگر تیم‌هایی خواهند بود که به جمع این شش تیم اضافه می‌شوند.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا انتخابی جام جهانی با حضور 13 تیم از شش تا 14 مهرماه سال جاری به میزبانی ارومیه مهد والیبال آسیا در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه و 3 هزار نفری شهید آهن‌دوست برگزار می‌شود.

با توجه به انصراف قطر، پاکستان و کویت از شرکت در این دوره از مسابقات، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین تایپه، استرالیا، ازبکستان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان و افغانستان 13 تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات لیگ جهانی را کسب می‌کند.

ساعات برگزاری مسابقات تیم‌ها توسط میزبان برنامه‌ریزی شده و یک بازی ساعت 10 صبح و سه بازی در نوبت بعد از ظهر در ساعت 14، 16 و 18 برگزار می‌شود که بعد از اتمام دور مقدماتی دو روز مسابقات پلی‌اف برگزار می‌شود.

تیم‌های اول و دوم هر گروه به عنوان تیم‌های برتر برای کسب عنوان‌های اول تا هشتم و تیم‌های دوم و سوم هر گروه نیز برای کسب عناوین نهم تا شانزدهم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با صدا و سیما بازی‌های تیم ملی کشور از طریق شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول