اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

توزیع عادلانه سرمایه‌های اقتصادی در استان قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: سرمایه‌های اقتصادی استان باید به طور عادلانه و مساوی در سطح استان اجرایی شود و از ظرفیت‌های بخش خصوصی در اجرایی شدن این هدف باید استفاده کرد.

توزیع عادلانه سرمایه‌های اقتصادی در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه فضای فعالیت در استان قم برادرانه و معنوی است اظهار کرد: برترین روزهای خدمت را در استان قم تجربه کرده‌ام چرا که فضای مطلوب خدمت در این استان زمینه پیشرفت را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی استان قم عنوان کرد: پیشرفت استان قم بسیار چشمگیر است البته با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان قم وجود دارد، فعالیت‌های اقتصادی بیشتری باید صورت بگیرد تا قم را به عنوان استان برتر اقتصادی تبدیل کند.

استاندار قم با بیان اینکه بخش خصوصی نیز در اجرای پروژه‌های اقتصادی استان بسیار تأثیرگذار است خاطر نشان کرد: سرمایه‌های اقتصادی استان باید به طور عادلانه و مساوی در سطح استان اجرایی شود و از ظرفیت‌های بخش خصوصی در اجرایی شدن این هدف باید استفاده کرد.

وی با اشاره به طرح‌های اقتصادی زودبازده و لزوم حمایت بیشتر از طرح‌های اقتصادی خرد تصریح کرد: بانک ملی کمک‌های شایانی را در اجرای طرح‌های اقتصادی استان داشته است اما باید توجه داشت که در بنگاه‌های زود بازده امکان پاسخگویی به تمامی تقاضاها وجود ندارد و این موضوع باید مورد توجه سیستم بانکی قرار گیرد تا راه حلی برای این مشکل فراهم شود.

پیریایی جذب منابع بانک‌ها با توجه به وسعت کم استان قم را یکی از راهکارهای پیشرفت اقتصادی استان دانست و افزود: خط ویژه اعتباری برای رفع نیازهای اقتصادی بنگاه‌های زود بازده راهی کارآمد برای حل مشکلات اقتصادی استان قم است که باید مورد توجه دلسوزان اقتصادی کشور قرار گیرد چرا که پیشرفت اقتصادی استان قم مایه فخر ایران اسلامی خواهد بود.

همچنین در ابتدای این جلسه حیدری مدیر عامل بانک ملی با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های دارای ظرفیت‌های فراوان اقتصادی است، اظهار کرد: بانک ملی آمادگی کاملی برای حمایت از طرح‌های اقتصادی و بنگاه‌های زودبازده در سطح استان قم دارد و از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به رشد اقتصادی استان قم استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در بنگاه‌های زودبازده عنوان کرد: بانک ملی خود را موظف به حمایت از طرح‌های اقتصادی زودبازده می‌داند و پس از معرفی این طرح‌ها به بانک ملی، تلاش خود را برای کمک به اجرای این طرح‌ها به کار خواهد گرفت.

حیدری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های خرد مردم در ارتقاء سطح اقتصادی جامعه تأثیر بسزایی دارد خاطر نشان کرد: فعالیت‌های اقتصادی کلان را می‌توان با بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد مردم به ثمر رساند و مجموعه مدیریتی استان قم باید از این ظرفیت در ارتقاء سطح اقتصادی استان استفاده کند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول