اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجلاغ در مجلس:

مقایسه وضعیت اقتصادی امروز با گذشته صحیح نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه وضعیت اقتصادی امروز با گذشته صحیح نیست و نباید با ذهن مردم را منحرف کرد.

مقایسه وضعیت اقتصادی امروز با گذشته صحیح نیست

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: وضعیت و شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان طی سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف متفاوت بوده است.

وی تصریح کرد: ما هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و پس آن با دو دوره متفاوت مواجه بودیم و سرانجام امروز نیز که تحت فشار تحریم‌ها و تهدیدها قرار داریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ بنابراین هر کدام از این دوره‌ها و دستاوردها و نواقص آنها را باید در ظرف زمانی خود بررسی و تحلیل کرد و نمی‌توان دوره‌های فوق را با هم مقایسه کرد.

کیایی‌نژاد با اشاره به ارائه برخی از آمارهای اقتصادی گذشته و مقایسه آن با وضعیت امروز نیز گفت: این مقایسه‌ها صحیح نیست، به عنوان مثال نمی‌توانیم دوره دفاع مقدس را با سال‌های پس از آن مقایسه کرده و بگوییم که چرا در دهه نخست انقلاب رشد اقتصادی پایین بود.

وی ادامه داد: به طور قطع طبیعی است که ما در دوران جنگ تحمیلی اکثر ظرفیت‌ها و توان کشور را در مسیر دفاع از انقلاب برابر دشمن متجاوز صرف کرده و اساساً در این زمان برنامه‌های اقتصادی مانند احداث کارخانه‌های جدید در اولویت کاری نظام نبود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های مغرضانه و غیر قانونی غرب علیه ملت ایران گفت: ما در سال‌های اخیر با رشد و افزایش قیمت نفت در جهان مواجه بودیم، اما از سوی دیگر غربی‌ها برای ضربه زدن به ملت ایران تمام توان خود را به میدان آوردند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: با وجود این شرایط کارهای اقتصادی خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و نتایج آن را در بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: درست است که با مشکلاتی در حوزه اقتصادی روبه‌رو هستیم، اما این مشکلات را باید با کار بیشتر و همدلی بر طرف کرد، نه اینکه بخواهیم با آمارها و مقایسه‌های اشتباه ذهن مردم را منحرف کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول