اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته والیبال ساحلی:

2 تیم از ایران به مسابقات والیبال ساحلی آسیا اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور گفت: دو تیم بندرعباس و گنبد به نمایندگی از کشورمان برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی آسیا به نانجینگ چین اعزام شدند.

2 تیم از ایران به مسابقات والیبال ساحلی آسیا اعزام شدند

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو تیم والیبال ساحلی کشورمان امروز برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی آسیا به کشور چین اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های بندرعباس و گنبد که تیم‌های دوم و سوم مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور در شهرستان نور بودند به عنوان نمایندگانی از ایران به نانجینگ چین رفتند.

منصوری با اشاره به اسامی این ساحلی‌بازان تصریح کرد: عظیم جزیده و رحمان رئوفی بازیکنان تیم والیبال گنبد بوده و رضا نائینی و صابر هوشمند نیز با عضویت در تیم بندرعباس در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور با اعلام اینکه دعوت‌نامه حضور ایران در این دوره از مسابقات برایمان ارسال شد، گفت: این رقابت‌ها از ششم تا نهم مهرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود.

وی همچنین از برگزاری دوره بین‌المللی آموزش مربیگری والیبال ساحلی با حضور 35 مربی برتر ساحلی کشور از 19 شهریور ماه سال‌جاری در محوطه فدراسیون والیبال خبر داد.

منصوری اذعان داشت: پاپا جورجیو مدرس و مربی مجرب آلمانی و یونانی‌الاصل فدراسیون جهانی والیبال FIVB مدرس این دوره از کلاس‌ها بود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول