اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم خیبر در مازندران:

مستند «ننه قربون» در مازندران اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم خیبر از اکران دومین فیلم این جشنواره طی هفته جاری خبر داد و گفت: یکی از دو مستند «ننه قربون» و «میراث آلبرتا» پنج‌شنبه این هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

مستند «ننه قربون» در مازندران اکران می‌شود

سیدعلی محمدی‌نیاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، در رابطه با برگزاری جشنواره خیبر، اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره خیبر در سراسر کشور، دبیرخانه این جشنواره در استان هم نسبت به اکران دو فیلم اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مستند «یزدان تفنگ ندارد» ساخته حسین شمقدری در سالن اجتماعات شهید رجایی برای خواهران به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: این مستند مربوط به حوادث بعد از انتخابات سال 88 است که موجب رضایت خاطر مخاطبان بود.

دبیر جشنواره فیلم خیبر در آمل، متذکر شد:‌ یکی از دو مستند «ننه قربون» و «میراث آلبرتا» پنج‌شنبه این هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدی‌نیاکی با بیان اینکه هفته گذشته اکران فیلم مختص خواهران بود، ادامه داد: انجمن اسلامی خواهران و برادران برای نمایش این فیلم دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مایل به اکران عمومی این فیلم‌ها هستیم، متذکر شد:‌ اما امکانات ما کم است و با محدودیت‌هایی مواجه هستیم و از سوی دستگاه‌های مرتبط هم مورد حمایت قرار نگرفته‌ایم.

محمدی‌نیاکی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره عمار، در جشنواره خیبر به نمایش در می‌آید، اذعان داشت:‌ سومین دوره از جشنواره فیلم عمار، آذر ماه امسال برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگانی از مازندران هم دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول