اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع نیروی برق همدان:

توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک در همدان در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به احداث و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک (تولید پراکنده) در راستای مدیریت بحران و تأمین برق مطمئن و پایدار خبر داد.

توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک در همدان در دستور کار است

حاجی‌رضا تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های شرکت در سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای تحویل انرژی به مشترکان، توجه به انرژی‌های نو از جمله انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی و... برای ساخت نیروگاه‌های بدون سوخت از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به احداث و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک (تولید پراکنده) در راستای مدیریت بحران و تأمین برق مطمئن و پایدار یادآور شد: تشکیل شرکت‌های پیمانکاری داخلی و استفاده از خدمات آنان در طراحی، مشاوره و اجرای پروژه‌ها نیز از برنامه‌هایی هستند که امسال با جدیت پیگیری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به کاهش تلفات، پیک بار و تعداد قطعی‌های برق در راستای حفظ سرمایه ملی خاطرنشان کرد:‌ آموزش همکاران و پیمانکاران در راستای خصوصی‌سازی شرکت، ساخت تجهیزات داخلی در کشور در زمینه خودکفایی در تأمین تجهیزات مورد نیاز شبکه‌های توزیع، فوق توزیع، انتقال و نیروگاه‌ها نیز از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول