اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

نیروگاه سیکل ترکیبی در سروآباد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از فراهم شدن زمینه‌های راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی در منطقه قلعه‌جی شهرستان سروآباد خبر داد.

نیروگاه سیکل ترکیبی در سروآباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌شب در دیدار با نمایندگان شرکت روناک‌سازان هور، هیئت سرمایه‌گذار چینی و نماینده سازمان توسعه برق ایران اظهار کرد: با راه‌اندازی این نیروگاه 500 مگاواتی زمینه اشتغال مستقیم بیش از 350 نفر در استان فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بهره‌برداری از این نیروگاه موجب توسعه زیرساخت‌های استان در زمینه برق خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به مجاورت استان با منطقه کردستان شمال عراق و وجود خط انتقال برق به این منطقه، ظرفیت صادراتی استان نیز افزایش می‌یابد.

شهبازی تصریح کرد: شرکت‌های اویک و شانگ‌های الکترونیک از شرکت‌های معتبر چینی در ارتباط با راه‌اندازی نیروگاه‌های سیکل ترکیبی هستند و در ساخت و تجهیز این نیروگاه شرکت ایرانی را پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری خارجی 10 هزار میلیارد ریالی اجرا و پیش بینی می‌شود زمینه اشتغال موقت یک‌هزار نفر را نیز در حین عملیات ساخت فراهم خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مردم استان را شایسته بهره‌مندی هرچه بیشتر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این منطقه از خاک میهن اسلامی با دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف کشاورزی، آب، خاک، نیروی انسانی متخصص و غیره می‌تواند بیش از وضعیت موجود پیشرفت کند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول