اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در منابع طبیعی سمنان:

خون شهدا موجب بیداری و عزت اسلام شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: خون شهدا موجب بیداری اسلامی شده و اگر عزت، سربلندی و پیشرفت در هر زمینه‏ای وجود دارد از برکت خون شهداست.

خون شهدا موجب بیداری و عزت اسلام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی مرادی ظهر امروز با توجه به هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید رجب‏علی ادب از شهدای منتسب به این اداره کل، بیان کرد: مقام شهدا و خانواده شهیدان در جایگاه بسیار والایی قرار دارد.

وی گفت: دشمن به خوبی آگاه است که دانشگاه‏ها و مدارس قلب تپنده نظام در مواقع جنگ هستند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: مسئولان و دست‏اندرکاران نظام امروز وظیفه دارند واقعیت‏ها را به نسل جدید انتقال دهند.

مرادی افزود: در این زمینه، نقش روحانیت و راویان جنگ بسیار آشکار است تا این قضایا به نحو صحیح برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.

وی با اشاره به هجمه‏های تبلیغاتی وسیعی که علیه ایران در دنیا شکل گرفته است، گفت: هدف عمده این شبیه خون فرهنگی، از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت، الگو قرار گرفتن کشورهای غربی در اذهان جوانان و عدم اعتماد به نفس و خودباوری است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: خون شهدا موجب بیداری اسلامی و جهانی شده و اگر عزت، سربلندی و پیشرفتی در هر زمینه‏ای وجود دارد از برکت خون شهداست.

این دیدار هم‏زمان با هفته دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای پایگاه بسیج مقاومت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار و از خانواده معظم شهیدان این اداره کل تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول