اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دفاع مقدس فرهنگ عزت جبهه حق و ذلت مدافعان کفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فرهنگ دفاع مقدس و مدافعان دلیر این سرزمین نمودی از حقیقت جبهه حق و باطل بودن جبهه کفر و الحاد است.

دفاع مقدس فرهنگ عزت جبهه حق و ذلت مدافعان کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز ایثار زنان و تجلیل از مادران و همسران شهید در اردبیل اظهار داشت: کمتر کسی احساس می‌کرد که ملت ایران از جنگ هشت ساله در نهایت پیروزی و حفظ عزت و غرور بیرون آید اما این کار به برکت خون شهدا و حضور مردم در عرصه و بالاتر از همه عنایت حق تعالی به دست آمد و ما مجبور شدیم جبهه کفر را به تسلیم واقعی وادار کنیم.

وی الگوگیری از شهادت‌طلبی اولیای الهی و سیره و سلوک ائمه اطهار را مهم‌ترین انگیزه در پیروزی دفاع مقدس و شهادت‌طلبی رزمندگان توصیف کرد و افزود: اگر جنگ تحمیلی ما تنها از شاخصه مادی و دفاع سرزمینی برخوردار بود شاید در ادامه آن خدشه و خللی به وجود می‌آمد اما به دلیل اینکه جنگ هشت ساله ما مقدس و برای دفاع از اسلام و ارزش‌ها و حقیقت نورانی مکتب سیدالشهدا بود هرگز خدشه و خللی در آن وارد نشد و ملت ایران تا پای جان با دشمن زبون جنگیدند و آنها را وادار به تسلیم کردند.

ستوده تصریح کرد: در این شهادت‌طلبی و افتخارآفرینی‌ها نقش زنان بی‌بدیل و در اوج عظمت نگاه و تبیین و تفسیر بود چرا که زنان ما با خلوص نیت در دفاع از رزمندگان و سنگرهای جهاد وارد میدان شده و بهترین حامی و پشتیبان رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بودند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بارزترین جلوه‌های ایثار و شهادت که در دین اسلام تجلی پیدا کرده در میدان رزم با صدامیان خودنمایی می‌کرد به طوریکه ما امروز به واسطه این شهادت‌طلبی‌ها دشمن را در انتخاب و برگزیدن گزینه‌هایشان دچار اشتباه و خطا کردیم و اجازه ندادیم آنها در حمله به ایران و انجام برخی تحرکات میدان‌داری کنند.

وی شیطنت آمریکا و رژیم صهیونیستی را علیه جمهوری اسلامی ایران ناشی از ضعف و زبونی آنها توصیف کرد و ادامه داد: امروز ابرقدرت‌های پوشالی جهان در بدترین شرایط سیاسی و نظامی و اقتصادی خود به سر می‌برند و هرگز قادر نمی‌باشند کوچک‌ترین ضربه‌ای را به این انقلاب وارد کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بصیرت و هوشیاری جوانان این دیار را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: ما امروز هر چه امنیت، آسایش و آرامش در این کشور داریم مرهون ایثارگران و فداکاری شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی هستیم که به یقین به دشمنان کوچک‌ترین فرصت تحرک و تعدی را نمی‌دهند.

ستوده در ادامه سخنان خود با تجلیل از رشادت زنان و بانوان ایثارگر و شهادت‌طلب در جنگ هشت ساله یادآور شد: زنان ما امروز در سنگربانی از این رشادت‌ها باید در اوج مرتبط حفظ حجاب و عفاف و دینداری قرار گرفته و از شرافت نظام اسلامی به شایستگی دفاع کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول