اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 48 ماه آینده

بیمارستان جدید رودهن گشایش می‌‏یابد/ایجاد دانشکده علوم پزشکی در رودهن

خبرگزاری فارس: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از گشایش بیمارستان در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تا 48 ماه آینده خبر داد.

بیمارستان جدید رودهن گشایش می‌‏یابد/ایجاد دانشکده علوم پزشکی در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا اسدی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 96 تخت‏خوابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور رئیس این واحد دانشگاهی، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن، جمعی از اساتید و برخی کارکنان انجام شد، اظهار داشت: بروز تغییرات در سطوح مدیریتی معمولاً سبب ایجاد فواصل زمانی در پروژه‏های عمرانی می‏شود.

وی ادامه داد: در حوزه اجرایی نیز باید موافقت‏های اصولی از سوی وزارت بهداشت و درمان به عنوان مقدمات امور انجام شود.

اسدی اضافه کرد: ساخت بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مقدمه‏ای برای تشکیل دانشکده علوم پزشکی و رشته‏‌های مرتبط با این حوزه نیز شمرده می‏شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جریان ساخت بیمارستان «حضرت ابوالفضل‏العباس (ع)» رودهن نیز در گیر و دار این دو مقوله قرار داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیریت‏های فعلی و گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در خصوص این مرکز بیمارستانی بسیار پیگیر بوده و هستند.

اسدی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با برخورداری از شرایطی استثنایی و بهره‌‏مندی از فضایی مناسب به عنوان دانشگاه جامع مطرح است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین نزدیکی شهر رودهن به پایتخت، شرایط این واحد دانشگاهی را برای جذب و تشکیل هیئت‏های علمی علوم پزشکی تسهیل می‏کند.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت مناسب روند اجرای بیمارستان حضرت ابوالفضل‏العباس (ع) می‏توان ظرف مدت 48 ماه آینده شاهد افتتاح و بهره‌‏برداری از این پروژه درمانی بود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول