اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خبر داد

ساخت فاز دوم دانشکده سما شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از ساخت فاز دوم دانشکده سما این دانشگاه خبر داد.

ساخت فاز دوم دانشکده سما شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد نعمت‌زاده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: مجوزهای ساخت فاز دوم دانشکده سما در شوشتر اخذ شده است.

وی با اشاره به میزان زمین در نظر گرفته شده در این باره افزود: برای ساخت فاز دوم این دانشکده بیش از 18 هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: برای اخذ مجوزهای لازم برای این کار با مدیرکل مسکن و راه‌سازی مذاکره شده و وی نیز موافقت خود را به صورت مکتوب اعلام کرده است.

رئیس واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای آغاز سال تحصیلی در این دانشکده تأکید کرد: در سال‌ آتی تحصیلی در این واحد دانشگاهی تفکیک جنسیتی بین دانشجویان اعمال می‌شود.

وی افزود: تفکیک جنسیتی در دانشکده سما شوشتر بسیار لازم بود و به این دلیل برای سال تحصیلی 91-92 این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تفکیک جنسیتی در دانشکده سما می‌تواند به ارتقای سطح علمی و کیفیت آموزشی در این واحد کمک شایانی کند و در این باره تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول