اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند:

اشاعه بی‌حجابی یکی از توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: اشاعه بی‌حجابی در بین زنان و دختران یکی از توطئه‌های دشمنان است تا فرهنگ بیگانه را بر کشور حاکم کند.

اشاعه بی‌حجابی یکی از توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی جعفری بعد از ظهر امروز در نشست فرهنگی دانش‌آموزان دختر بسیجی دبیرستان دخترانه شاهد زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: باید شکرگزار خداوند متعال برای نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

وی افزود: امروز هرچه که به دست آوردیم از برکت حماسه سلحشوری و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و افرادی است که درس و مدرسه و دانشگاه را رها کردند و برای دفاع از ارزش‌های والای این انقلاب، نظام و ولایت جانشان را فدا کردند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم و بتوانیم مدارج علمی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

جعفری بیان داشت: دشمنان این نظام و انقلاب در طول چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد با توطئه و ترفندهای مختلف از جمله جنگ هشت ساله، ترور شخصیت‌ها، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم برای تسلط بر ما تلاش کردند، اما باید این آرزو را به گور ببرند.

وی عنوان کرد: ما برای این انقلاب و ارزش‌های والای آن بیش از 230 هزار شهید تقدیم کردیم تا آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده باشد و باید این ارزش ها را حفظ کنیم و در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی و ثمره خون شهدا تلاش کنیم.

جعفری افزود: دشمن امروز تلاش دارد تا فرهنگ بیگانه و غرب را بر کشور حاکم کند و به دنبال ترویج بی‌حجابی دختران است و به دنبال این امر است که دختر و زن مسلمان ما حجاب و عفاف نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه‌های مختلف در صدد است تا اعتقادات و باورهای جوان و نوجوان را از او بگیرد و نگذارد که در مسیر علم پیشرفت کند.

جعفری بیان داشت: دشمن در مجاورت ما کمین کرده و در خانه‌های ما نفوذ کرده است تا روزنه‌ای برای ورود پیدا کند و باید هوشیار و بیدار باشید و دشمن را بشناسیم و دیگران را نیز هدایت و راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول