اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه هنری بسیجیان شهرستان دشتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز نمایشگاهی از آثار هنری و گرافیکی هنرمندان بسیجی خورموج در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی افتتاح شد.

نمایشگاه هنری بسیجیان شهرستان دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمد کاشفی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه شهدای بسیج هنرمندان گفت: 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ تمام ابر قدرت‏های دنیا با ایران اسلامی بود.

مدیربسیج هنرمندان دشتی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی است یادآور شد: انقلاب ما که انقلابی نوپا بود با استقامت و ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند به جهانیان معرفی کرد.

وی ادامه داد: حماسه دفاع مقدس با سختی‏ها و نثار خون‏های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنها و رشادت‌های رزمندگان اسلام به ثمر نشست و از حرکت باز نماند و باعث شد انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به یکباره ره صد ساله را طی کند.

کاشفی با اشاره به اینکه هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌ها است، افزود: نمایشگاه شهدای بسیج هنرمندان با 70 اثر هنری گرافیک توسط گروه گرافیک حلقه شجره طیبه صالحین در 9 غرفه به مدت هشت روز در محل فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برپاست.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تعداد 120 تابلو از قیام امام خمینی (ره) و جریان فتنه، 150 عکس مربوط به حماسه دفاع مقدس و 55 اثر از گروه‌های شجره طیبه صالحین در معرض دید قرار دارد.

کاشفی گفت: نمایشگاه کتاب نیز در پنج موضوع و با 145 جلد در محل این نمایشگاه قرار دارد. هنرمندان بسیجی شهرستان دشتی در جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با 11 داستان شرکت کردند و موفق شدند برنده چهار داستان کوتاه (جوان) و داستان کوتاه (بزرگسالان) شوند.

وی علت برنده شدن چهار اثر داستانی در جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان را حضور مستمر در حلقه‌های شجره طیبه صالحین عنوان کرد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دشتی و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول