اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای بردخون:

افزایش روحیه خودباوری دستاورد ارزشمند دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده مقاومت کربلا بردخون گفت: دفاع مقدس برای ملت ما دستاوردهای ارزشمندی داشت که تقویت اعتماد به نفس و افزایش روحیه خودباوری در جوانان از این دستاوردها بوده است.

افزایش روحیه خودباوری دستاورد ارزشمند دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر یوسف درویشی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان واقعیت‌ها و رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است تا به موشکافی حقیقت‌های جنگ بپردازند و از آنچه در این دوران حماسه ساز گذشته به نسل تشنه حقیقت و جوان بگویند تا مردان و زنان فردا بدانند که برای حفظ آب و خاک میهن اسلامی چه خون‌ها ریخته شده و چه عزیزانی فدا شده‌اند.

درویشی افزود: دفاع مقدس برای ملت ما دستاوردهای ارزشمندی داشت که تقویت اعتماد به نفس و افزایش روحیه خودباوری در جوانان و فرزندان ایران اسلامی و اتکا به نیروی خودی و تلاش برای رفع کمبودها از این جمله است که باعث شد همه افراد و گروه‌ها برای دفاع از خاک و ناموس کشور به‌پاخیزند و هر چه در توان دارند در این راه هزینه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بردخون گفت: بردخون در هفته دفاع مقدس شاهد اجرای برنامه‌ها و مراسم ویژه نظیر برپایی ایستگاه صلواتی در شهر و روستاها، حضور بسیجیان و رزمندگان در نماز جمعه، شرکت در رژه حماسی شهرستان، نقل خاطرات دفاع مقدس توسط رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فراخوانی اعضای گردان‌های عاشورا و الزهرا، برگزاری زیارت عاشورا، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا است.

درویشی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه این هفته برگزاری یادواره دانش‌آموز شهید احمد انیسه در ساعت 16 روز پنجشنبه ششم مهر ماه در روستای سجادیه بردخون خواهد بود که با حضور مسئولان و مقامات استان و شهرستان و خانواده معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم برگزار و یاد و خاطره این شهید عزیز گرامی داشته می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خواستار حضور گرم و پرشور مردم و مسئولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه یادواره شهید انیسه شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول