اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس خبر داد

افزایش 45 درصدی کشفیات مواد مخدر در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس از افزایش 45 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

افزایش 45 درصدی کشفیات مواد مخدر در فردوس

محمدعلی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: افزایش بصیرت و آگاهی مردم نسبت به معضل مواد مخدر و پیامدهای ناگوار آن از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان فردوس کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس به نقش موثر خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: خانواده‌ به عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی نقش بسزایی در شکل‌گیری شخصیت فرد دارد بنابراین خانواده‌ها باید در پیشگیری از اعتیاد همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

غلامی اعتیاد را هجمه عظیم دشمن در قالب جنگ نرم دانست و تصریح کرد: دشمن جوانان ایران اسلامی را که ذاتاً پاک هستند هدف قرار داده تا با اعتیاد آنان را از حضور در عرصه‌های اجتماعی دور کند.

وی یادآور شد: اگر چه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با مجرمان وظیفه ذاتی نیروی انتظامی به شمار می‌رود ولی در ارتباط با اعتیاد نیاز به یک بسیج همگانی و همکاری عمومی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس گفت: مردم شهرستان فردوس علاوه بر شماره 110 می‌توانند با شماره‌های 197، 116 و تلفن 2187239 تماس بگیرند و گزارشات، شکایات و رضایت یا نارضایتی خود از کارکنان نیروی انتظامی را اعلام کنند.

غلامی به عدم وجود امکانات تفریحی مناسب اشاره کرد و افزود: در شهرستان فردوس برای ایجاد فضاهای تفریحی مناسب ویژه جوانان سرمایه‌گذاری لازم صورت نگرفته است.

وی از مسئولان شهرستان فردوس خواست تا برای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی فضاهایی مناسب برای تفریح جوانان احداث کنند تا جوان به جای پر کردن اوقات فراغت خود با تفریحات ناسالم از فضاهای تفریحی سالم استفاده کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فردوس با اشاره به اینکه بیشتر متهمانی که در شهرستان فردوس دستگیر می‌شوند غیربومی هستند، تصریح کرد: فرهنگ غنی مردم شهرستان فردوس سبب شده است که آنها با هرگونه جرم و جنایتی مخالف بوده و همواره همیار پلیس باشند.

غلامی یادآور شد: دشمن با اعتیاد جوانان کسب سود می‌کند و به دنبال یک تجارت جهانی است تا جوانان سالم و نخبه ایران را هدف قرار داده و از پیشرفت آنها جلوگیری کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول