اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس:

اتفاقات بازی با سپاهان تنها در عصر جادوگرها می‌افتد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی متعادلی را برابر سپاهان برگزار کردیم، اما در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که تنها در عصر جادوگرها اتفاق می‌افتد و این اتفاقات تنها در فیلم‌ها رخ می‌دهد.

اتفاقات بازی با سپاهان تنها در عصر جادوگرها می‌افتد

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آمده بودیم یک بازی سالم را در برابر تیم سپاهان انجام دهیم و این بازی هم هیچ نکته حاشیه‌ای نداشت.

وی تصریح کرد: نیمه اول بازی متعادلی را برابر سپاهان برگزار کردیم، اما در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که تنها در عصر جادوگرها اتفاق می‌افتد و این اتفاقات تنها در فیلم‌ها رخ می‌دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مشخص نشد چه اتفاقی پیش آمد که یک مرتبه سه نفر از بازیکنانمان روی زمین افتادند و به طور مثال یک نفر سرش گیج رفت یا یکی توپ زیر پایش گم می‌شد و برخی از بازیکنانمان نیز در پایان بازی زیر سرم رفتند.

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل این اتفاقات را چه می‌دانید، افزود: یا از آب‌هایی که در بین دو نیمه و در رختکن خوردیم بوده یا اینکه اتفاقات دیگری در زمین رخ داده که من از آن خبر ندارم.

بنگر با بیان اینکه در فوتبال ایران باب است که جادوگر وجود داشته باشد، در مورد شعارهای تماشاگران علیه خودش تصریح کرد: به هر حال هواداران حق دارند ناراحت باشند، زیرا بازیکنانی را که دوستشان داشتند دیگر در این تیم نیستند و مهم این است در حال حاضر سپاهان قهرمان آسیا شود و افتخاری برای همه ما و طرفداران این تیم تنها این تعداد تماشاگری نیستند که در ورزشگاه  علیه من شعار می‌دهند.

وی ادامه داد: طرفداران واقعی این تیم آنهایی هستند که در خانه نشستند و در سرما، گرما، برد و باخت این تیم گریه می‌کنند و می‌خندند و این‌ عده‌ای که در ورزشگاه علیه من شعار می‌دادند هوادار این تیم نیستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: سپاهان هوادار واقعی زیادی دارد، اما همه آنها در خانه نشسته‌اند و به ورزشگاه هم نمی‌آیند.

وی در پاسخ به این سئوال که پس طرفدارانی که در سال‌های گذشته در ورزشگاه خود شما را تشویق می‌کردند طرفدار واقعی سپاهان نبودند، افزود: همان زمان هم همین طرفداران یکپارچه من را تشویق می‌کردند، اما بازیکنان دیگر مانند حسن اشجاری، رضا عنایتی و مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی و لوکا بوناچیچ را دشنام می‌دادند.

بنگر ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای است و در مملکتی که مذهب شیعه در آن وجود دارد و همه مسلمانیم باید خجالت بکشیم که به یکدیگر فحش دهیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم سپاهان در آسیا موفق شود و در فینال حضور پیدا کند و در صورت چنین اتفاقی من هم به ورزشگاه می‌آیم و این تیم را مورد تشویق قرار می‌دهم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تشویقی که از وی در پایان بازی از سوی هواداران سپاهان به عمل آمد، تصریح کرد: این تشویق دیگر به درد خودشان و به درد آنهایی می‌خورد که برای تماشاگران جلسه گذاشته بودند تا از زمانی که ما رفتیم برای ما شعر بسازند و علیه ما شعار دهند و خود این تماشاگران می‌دانند که من چه کسانی را می‌گویم.

وی در ادامه به شرایط تیم پرسپولیس اشاره کرد و افزود: تیم ما با این همه بازیکن خوب بیمار است و شکی در آن نیست، در نیمه نخست بازی خوبی با سپاهان انجام شد، اما در نیمه دوم نیز سه نفر از هافبک‌های خوب خود را از دست دادیم.

بنگر ادامه داد: محمد نوری دقیقه 70 بازی از من می‌پرسید در نیمه اولیم یا دوم و دقیقه 80 از من می‌پرسید نتیجه بازی چیست و بازیکنان دیگرمان هم توپ را به درستی نمی‌دیدند و توپ زیر پایشان گم می‌شد.

وی تصریح کرد: در این بازی اتفاقاتی افتاد که به نظر می‌رسد فوتبال ایران در حال رشد است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنی با رفتن به پرسپولیس افت کرده‌اید، افزود: اگر بازی کردن در تیمی مانند پرسپولیس که علی کریمی و مهدوی‌کیا در آن بازی می‌کنند افت محسوب می‌شود، همه بگویند افت کرده‌ام و اگر این تیم در رده چهلم جدول هم باشد نام آن پرسپولیس است و تا آخرین لحظه قراردادم هم به این تیم تعهد دارم و سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.

وی ادامه داد: پس از پایان قراردادم تصمیم می‌گیریم که به چه تیمی بروم و حتی ممکن است باز هم به سپاهان بیایم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان‌طور که در هشت سال بازی با سپاهان از جانم برای این تیم مایه گذاشتم و کسی قدرم را ندانست برای پرسپولیس هم همین کار را می‌کنم و مطمئنم اینجا قدرم را می‌دانند.

وی در پاسخ به این سئوال که مگر آب کنار زمین را هر دو تیم استفاده نمی‌کردند پس چرا بازیکنان سپاهان حالشان بد نشد، افزود: من آبی که در رختکن و بین دو نیمه بازیکنان استفاده کردند را می‌گویم و شاید آن آب مشکل داشته است.

بنگر در ادامه به حواشی که پس از پیوستنش به پرسپولیس برایش به وجود آمده بود اشاره و تاکید کرد: آنقدر این اصفهانی‌ها به من لطف داشتند که گوشی خودم، همسرم و فرزندم را خاموش کردم و هر شماره‌ای که از اصفهان روی گوشی من می‌افتاد تنم می‌لرزید که در حال حاضر کسی که پشت خط است، قصد فحش دادن به من و خانواده‌ام را دارد و با خاموش کردن گوشیم از زندگی عادی خودم دور می‌شوم.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول