اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال گهر زاگرس:

وضعیت تیم گهر فاجعه بار است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: شرایط امروز تیم ما فاجعه‌بار است و با این شرایط نمی‌توانیم در لیگ برتر دوام بیاوریم.

وضعیت تیم گهر فاجعه بار است

هادی رکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم گهر امسال برای نخستین بار در طول تاریخ به لیگ برتر صعود کرد و مشکل اصلی ما این است که شرایط لیگ برتر را درک نکردیم.

وی تصریح کرد: مسئولانی که تیم گهر را راهی رقابت‌های لیگ برتر کردند، تصور می‌کردند که این مسابقات نیز مانند دسته دو و سه است که بتوان با کمترین هزینه و مسافرت با اتوبوس تیم را سر پا نگاه داشت.

این بازیکن تیم فوتبال گهر زاگرس افزود: بنابراین با امکاناتی که در حد لیگ دسته دو هم نیست راهی مسابقات لیگ برتر شدیم و این امر مهم‌ترین مشکل ما در این رقابت‌ها است.

رکابی افزود: از سوی دیگر حاشیه‌های بسیاری که اکثر آنها متاثر از مشکلات مالی بوده و هست به تیم ما آسیب زده و در نهایت شاهد بودیم که در برابر تراکتورسازی تبریز شکست سنگینی را متحمل شدیم.

وی تاکید کرد: بنابراین باید تاکید کنم که شرایط ما فاجعه‌بار است و اگر وضع به همین صورت ادامه یابد، به طور قطع در لیگ برتر دوام نمی‌آوریم.

* مردم دست از حمایت گهر برندارند

بازیکن تیم فوتبال گهر زاگرس بیان داشت: اگر تاکنون توانستیم که لیگ برتر و مقابل تیم‌های بزرگ مقاومت کنیم، به دلیل حمایت مردم استان البرز و شهرستان دورود است.

رکابی گفت: به طور قطع در ادامه لیگ نیز به این حمایت‌ها نیاز بیشتری پیدا خواهیم کرد، چرا که مسئولان از گهر حمایت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ اگر می‌خواهیم گهر در حد و شان شهرستان دورود و استان لرستان بوده و در برابر حریفان لیگ برتری مانند بازی با تراکتورسازی شکست‌های سنگین متحمل نشود، باید از این تیم حمایت کرد.

این بازیکن فوتبال در پایان بیان داشت: با توجه به موضع‌گیری مسئولان امیدی به حمایت آنها نداریم،‌ لذا انتظار داریم که مردم دست از حمایت ما برندارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول