اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

زمینه جذب سرمایه‏گذاران در سمنان فراهم می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در حوزه صنعت برق زمینه جذب سرمایه‏گذاران و فعالیت بخش خصوصی در سمنان بیش از پیش فراهم می‏شود.

زمینه جذب سرمایه‏گذاران در سمنان فراهم می‏شود

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جلسه‏ مشترک پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در حوزه برق که با حضور خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت‏های توزیع و برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، شهرستان سمنان را مکان مناسب برای سرمایه‏گذاری بخش خصوصی دانست.

وی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان سمنان گفت: زیرساخت‏‏های مناسبی برای بخش صنعت فراهم شده است.

فرماندار شهرستان سمنان صنعت را یکی از شاخصه‏های توسعه سمنان دانست که لازمه آن پیش‏بینی زیرساخت‏ها از جمله تامین برق برای بخش تولید و توسعه صنعت است.

سعدالدین شهرستان سمنان تصریح کرد: با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در حوزه صنعت برق زمینه جذب سرمایه‏گذاران و فعالیت بخش خصوصی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح نیروگاه سیل ترکیبی و واقع شدن در مسیر ارتباطی به صورت مستقیم با نیروگاه بزرگ نکا و پست 400 کیلوولت جلال‏آباد تهران و سبزوار سبب شده که در زمینه تامین برق واحدهای صنعتی و مسکونی هیچ گونه مشکلی نباشد.

فرماندار شهرستان سمنان به احداث 12 هزار واحد مسکونی و توسعه دانشگاه‏ها و فعالیت 800 واحد تولیدی در شهرستان سمنان اشاره کرد و گفت: شهرستان سمنان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جذب جمعیت و سرمایه‏گذاران دارد.

سعدالدین احداث پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی را از مصوبات سفر هیئت دولت دانست و بیان کرد: با فعالیت آن شاهد رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط در شهرک صنعتی سمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول