اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

سمنان نیازمند ایجاد فضاهای تجاری و گردشگری است‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر سمنان نیازمند ایجاد فضاهای تجاری و گردشگری است و باید به این امر بیشتر توجه شود.

سمنان نیازمند ایجاد فضاهای تجاری و گردشگری است‌

علی‏رضا خسروی امروز در حاشیه بازدید از برج تجاری و گردشگری ققنوس سمنان که در نزدیکی میدان امام علی(ع) این شهر در دست ساخت است، بخش‏های مختلف اجرای این طرح و نحوه عملیاتی ساختن پروژه را مورد بررسی قرار داد و در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، خواستار توجه بیشتر به شهر سمنان در بخش‏های گردشگری و خدماتی- تجاری شد.

وی تصریح کرد: شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر دارای ظرفیت‏های بسیاری برای پذیرش گردشگران هستند و باید در این شهرستان‏ها اقدامات زیربنایی و زیرساختی اساسی اجرا شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهر سمنان نیز که گذرگاه عبور سالانه بیش از 14 میلیون مسافر و زائر حرم رضوی است، می‏تواند در حوزه گردشگری پیشرفت خوبی داشته باشد.

خسروی ادامه داد: باید به گونه‏ای برنامه‏ریزی کرد که ماندگاری مسافران را در شهر سمنان شاهد باشیم و یکی از ملزومات اصلی تحقق این هدف، ساخت هتل‏های بین‏المللی و با کیفیت است که در پروژه «ققنوس» در سمنان پیگیری می‏شود.

وی افزود: با بهره‏برداری از این طرح بزرگ که قرار است در آن هتل پنج ستاره بین‏المللی به همراه تمام امکانات نیز ساخته شود، به طور یقین استان سمنان شاهد پیشرفت و توسعه دو چندانی در بخش گردشگری خواهد بود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه دارای کارکردهای چندگانه است و بسیاری از نیازهای مردم و به خصوص جوانان سمنانی را برآورده می‏سازد.

بزرگ‏ترین مجتمع تجاری گردشگری سمنان دارای مرکز خرید، شهربازی، تالار پذیرایی، رستوران، مجموعه هتل پنج ستاره بین‏المللی، کافی‌شاپ، محوطه فرود هلی‏کوپتر، استخر، سالن همایش‏ها، سالن بولینگ و بیلیارد و . . . است.

اجرای بزرگ‏ترین مجتمع تجاری گردشگری سمنان بر اساس هزینه‏های امروز، بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول