اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از غبارروبی حرم کریمه اهل بیت

ضیافت خادمان ملت در بارگاه کریمه

خبرگزاری فارس: خادمان ملت در خانه ملت امشب میهمان ضیافت آسمانی بودند تا از در و دیوار حرم کریمه و از روح و جان خود غبار بزدایند.

ضیافت خادمان ملت در بارگاه کریمه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امشب 120 تن از نمایندگان مجلس از اقصی نقاط کشور همراه خانواده‌هایشان میهمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) بودند تا در یک بزم آسمانی به غبارروبی ضریح مطهر حضرت معصومه(س) بپردازند و همزمان با دهه کرامت در مراسم ویژه تنظیف شرکت کنند.

در این مراسم نمایندگان فارغ از همه القاب، سمت‌ها و هیاهوهای سیاسی دقایقی را به پالایش دل و روح خود پرداختند تا با مدد جستن از دخت موسی بن جعفر (ع) برای خدمت به مردم هر چه در توان دارند خدمت کنند.

در این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی ضمن عرض خیر مقدم به نمایندگان مجلس به دلیل حضور در شهر قم، از آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)‌ به دلیل ترتیب دادن چنین مراسم باشکوهی تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه پوشیدن لباس خدمت به کریمه اهل بیت یک توفیق ارزشمند است، اظهار کرد:‌ همه افراد در کشور با هر لباسی به حضرت معصومه(س) ارادت دارند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرحزاد سخنرانی کرد و از نمایندگان مجلس خواست که پیوند معنوی خود با خداوند متعال و اهل بیت(ع) را هر چه بیشتر تقویت کنند.

در پایان این مراسم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تنظیف و غبارروبی حرم کریمه اهل بیت پرداختند و این ضیافت با مداحی و نوحه‌سرایی پایان یافت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول