اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

دفاع مقدس سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال پایمردی، مقاومت و سند مظلومیت ملت ایران و رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر است.

دفاع مقدس سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه، سردار محمدنظر عظیمی در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان پاوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان مشقات ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی بر ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی اظهار کرد: دستاورد این سختی‌ها، عزت، اقتدار و سربلندی ملت و نظام اسلامی ایران در عرصه جهانی است.

وی با اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و پاوه، مهر ماه را در تقویم و تاریخ استان حاوی شیرین‌ترین خاطره و ایام برای مردم عنوان کرد و گفت: پاوه تنها شهرستانی بود که مقام معظم رهبری خودشان برای سفر انتخاب کردند و این انتخاب پیام داشت زیرا پاوه یکی از شهرستان‌هایی بود که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مطمع نظر دشمنان بود و اولین نقطه برای آغاز جنگ‌های قومی، مذهبی انتخاب شد که نقطه عطف این موضوع، حماسه 26 مرداد سال 1358 بود که مردم پاوه از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

عظیمی اظهار کرد: مسئله دیگر اینکه دشمنان ملت ایران از زمانی که متوجه شدند سفر مقام معظم رهبری به پاوه قطعی شد، تمام توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود را برای حضور نیافتن و یا حداقل حضور کمرنگ مردم در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ کار گرفتند، اما مردم پاوه با شور و شعور، بصیرت و آگاهی یکی از بزرگ‌ترین مراسم استقبال را از رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند که دوست و دشمن بر این عظمت صحه گذاشتند.

فرمانده سپاه نبی ‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران گفت: آنها اعتقادات، بصیرت، تعهد و عشق مردم ایران به دین اسلام را نشانه رفته‌اند و امروز با کمال وقاحت و گستاخی، ناجوانمردانه در جبهه اقتصادی با تشدید تحریم‌ها و گرفتن صبر و تحمل مردم سعی در دور کردن مردم از انقلاب و نظام دارند تا از این طریق از مردم ما انتقام بگیرند اما غافل از اینکه مردم به‌ عنوان عامل اصلی قدرت و اقتدار نظام اسلامی هرگز از صحنه بیرون نمی‌روند.

فرماندار پاوه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: مهم‌ترین عامل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران وحشت و هراس از اسلامی بودن آن است.

حسین خدرویسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اسلام حقیقی و ناب محمدی را جایگزین اسلام تشریفاتی کرد و ارزش‌های اصیل اسلامی را در جهان احیا کرد و همین امر موجب خشم استکبار از انقلاب اسلامی شد زیرا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبران و سلطه‌طلبان روز خوش به خود ندیدند و روز به روز شاهد گسترش اسلام و اسلام‌خواهی در جهان هستیم و تا اسلام‌خواهی در جهان باشد، دشمنی استکبار با مردم و نظام ما تمامی ندارد.

در پایان این مراسم، نورالله عبدی به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه پاوه معرفی و از زحمات غلامرضا عبدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول