اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران:

خدمت به مردم مهم‌ترین توصیه شهدا به مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که معتقد بودند کار و تلاش بازنشستگی نمی‌شناسد و به پایان راه نمی‌رسد، گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین توصیه شهدا به مسئولان است.

خدمت به مردم مهم‌ترین توصیه شهدا به مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور زخم‌هایی است که هنوز بعد از گذشت 33 سال از آن روزهای سراسر شور و شعور تازه است، زخم‌هایی بجا مانده از هشت سال دفاع از کیان و ناموس در برابر زیاده‌خواهی‌ها و گستاخی‌های دشمنان پشت پرده که با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی به مقابله با دست‌های خالی نوجوانان و جوانان رشید ایران اسلامی آمده بودند.

وی افزود: جوانانی که با توکل بر خداوند حسین‌گونه به دفاع از حق و حقیقت پرداختند و دیدیم که در این جنگ نابرابر چگونه امداد غیبی همچون سنگ‌های ابابیل بر سر سپاهیان دشمن زبون باریدن گرفت و دژ محکم‌شان را در هم شکست.

مدیرعامل آبفار مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: ملت شریف و آزاده ایران با ایمان و فداکاری در میدان جنگ برای دفاع از کشور حضور یافت و بر این اساس بود که هیچ قدرتی توان مقابله با این ملت غیور را نداشت چراکه بر اساس سنت الهی خون بر شمشیر پیروز است.

برزگر کار و تلاش برای آبادانی کشور را ادامه راه شهدای جنگ تحمیلی خواند و گفت: مقام معظم رهبری معتقدند که کار و تلاش بازنشستگی نمی‌شناسد و به پایان راه نمی‌رسد پس همه ما در هر سنگری که هستیم باید به کشور اسلامی که شهدای گرانقدرمان با نثار جان و خونشان آن را حفظ کردند، خدمت کنیم.

وی هفته دفاع مقدس را سالگرد مقاومت دلیرانه ملت ایران اسلامی دانست و گفت: هفته‌ جنگ در حقیقت هفته ایثار، فداکارى و هفته‌اى است که در آن بزرگ‌ترین آزمایش فداکارانه ملت ما شکل گرفته است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول