اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بومهن خبر داد

آغاز ساماندهی 2 هزار متر مربع از پیاده‏‌روهای بومهن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از آغاز طرح ساماندهی 2 هزار متر مربع از پیاده‏‌روهای این شهر خبر داد.

آغاز ساماندهی 2 هزار متر مربع از پیاده‏‌روهای بومهن

محمود قانبیلی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح ساماندهی پیاده‏‌روهای شهر بومهن برای رفاه حال اهالی شهر بومهن اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌‏ریزی به عمل آمده این طرح اواخر فصل پاییز به پایان می‏رسد تا مردم از مشکلات ناشی از معابر نامناسب رهایی یابند.

قانبیلی اضافه کرد: سنگ‏فرش‏های مورد‏نیاز و باکیفیت قابل قبول توسط شهرداری و با مساعدت شورای اسلامی شهر بومهن خریداری شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: طرح ساماندهی دو هزار متر مربع از پیاده‌‏روهای بومهن در فاز نخست با جمع‏‌آوری سنگ‏فرش‏های تخریب‌‏شده و آسفالت قدیمی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاصی به این طرح خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

قانبیلی ادامه داد: در اجرای پروژه ساماندهی دو هزار مترمربعی پیاده‏‌روهای بومهن نقاط پرتردد شهر در اولویت قرار گرفته‏‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اضافه کرد: از جمله این مناطق می‏توان به خیابان شهید «عباس زاهدی» به سمت نقاط مرتفع شهر اشاره کرد.

وی افزود: پس از این خیابان متبرک به نام شهدا، دیگر معابر مختص عابر پیاده پرتردد شهر همچون مقابل بانک‏ها و مراکز خرید عمومی نیز در دستور کار قرار می‏گیرد.

قانبیلی ادامه داد: همه تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن ارائه خدماتی شایسته به این مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور است.

بر اساس این گزارش، «مین‏های ضد لباس» از سوی مردم شهر بومهن در گویشی فکاهی به سنگ‏فرش‏هایی با زیرسازی نامناسب و معمولاً سست معابر پیاده این شهر اطلاق می‏شود که آب سطح پیاده‌‏روها را در زیر خود جذب و با گذاشتن پا روی آن موجبات آلودگی البسه شهروندان فراهم می‏آید و با اجرای این طرح، این مین‏‌ها خنثی شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول