اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ملایر:

معنویت‌افزایی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر روحیه توسل و معنویت‌افزایی را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد.

معنویت‌افزایی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه افتخار و سربلندی امروز کشورمان مرهون خون پاک شهدا و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک تهاجم جهانی از سوی ابرقدرت‌های عالم و کشورهای عربی بود که یاری‌کننده کشور مهاجم عراق علیه کشورمان شده و ملت مظلوم ایران تنها با توکل بر خدا و بدون هیچ امکانات پیشرفته‌ای در مقابل همه قدرت‌ها ایستاده بود.

وی به غیرت و ایثار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دشمن با این باور که می‌تواند روحیه ملت ایران را از امام امت و نظام نوپای انقلاب سرد کند به میدان جنگ آمد، اما ایستادگی و عظمت ملت ایران و حضور غیرتمندانه جوانان در صحنه‌های نبرد علیه باطل دشمن را به ستوه آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر به پیام‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: درس‌هایی که رزمندگان و شهدا برای همه ما به یادگار گذاشته‌اند بسیار فراوان است و تمامیت حضورشان در آن روزها در جبهه‌ حق علیه ظلم برای ما الگو و درس زندگی است.

وی روحیه خودباوری ملت ایران را در دفاع مقدس بسیار ارزشمند برشمرد و عنوان داشت: امام امت با شناخت این روحیه از ملت ایران توانست انقلاب کند و به پشتوانه این روحیه مردم انقلاب به پیروزی رسید که در طول انقلاب همواره در همه عرصه‌ها خودباوری در ملت ایران وجود داشته است.

حجت‌الاسلام شیرزادی ایمان و توکل به خدا به کمک امدادهای غیبی، توسل به ائمه اطهار و روحیه معنویت‌افزایی را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهادت‌طلبی و روحیه استقامت در مردم بی‎نظیر بود.

وی به نقش بی‌بدیل زنان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: زنان پا به پای مردان در پشت جبهه و یا در میادین جنگ به عنوان پزشک و پرستار حضوری گسترده داشته و در تشویق رزمندگان در دفاع از اسلام و مرزهای کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان داشت: در دوران دفاع مقدس گذشت و ایثار تنها چیزی بود که در تمام ملت موج می‌زد و هر کسی هرچه در توان داشت در اختیار رزمندگان قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه روح ملت ایران با روحیه ایثار و شهادت عجین شده است، گفت: امروز نیز بعد از گذشت سال‌های متمادی از دفاع مقدس همچنان بر عظمت ما افزوده می‌شود و اگر تهدیدی از سوی دشمن علیه ملت غیور کشورمان باشد ملت بزرگ ایران آن را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول