اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کوچک‌ترین حماقت رژیم صهیونیستی به نابودی آنان می‌انجامد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ کوچک‌ترین حماقت رژیم صهیونیستی به نابودی آنان می‌انجامد‌.

کوچک‌ترین حماقت رژیم صهیونیستی به نابودی آنان می‌انجامد

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: همه فعالان سیاسی دنیا و مسلمانان با این جمله حضرت امام آشنا هستند که فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و این غده سرطانی باید از بین برود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام مسلمانان دنیا واقفند که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است که بخشی از سرزمین‌های اسلامی و قبله اول مسلمانان را اشغال کرده و 60 سال است که جنایت می‌کند و تمام گرفتاری‌ها و فتنه‌های مسلمانان از این غده سرطانی نشأت می‌گیرد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از چندین میلیون مسلمان را به شهادت رسانده و در حال حاضر مشاهده می‌کنید که کشورهای افغانستان و عراق توسط دیکتاتورها اشغال شده‌اند و زیرساخت‌های مسلمانان ویران شده و آنها سعی کرده‌اند تا مسلمانان را کشورهای وابسته نگه دارند.

وی تاکید کرد: بنابراین برای مسلمانان فتح قدس یک آرمان بزرگ است و الان به مرزی رسیده‌ایم که رژیم صهیونیستی هر روز حمله به ایران را اعلام می‌کند و بهتر است او بداند که اگر به ایران حمله کند ما به حمله آن‌ها پاسخ می‌دهیم و حمله ما پاسخ به هواپیما و شلیک موشک‌ها نیست و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد ما از سرزمین عراق عبور می‌کنیم و سرزمین قدس را آزاد می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این مسیر مسلمانان دیگر نیز به ما ملحق می‌شوند و امروز اگر در سوریه بحران به وجود آمده برای این است که راه ورود ما را به قدس ناامن کنند.

کریمی‌قدوسی با اشاره به آمادگی مسلمانان گفت: ملت مسلمان ایران کاملا آماده‌اند و فرمانده کل سپاه پاسداران و بسیجیان و حتی کسانی که از دوران دفاع مقدس بازنشست شده‌اند دوباره لباس رزم می‌پوشند و نسل سوم قوی‌تر از نسل اول برای این جهاد مقدس خود را آماده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها ایرانیان بلکه کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق نیز به ما ملحق می‌شوند و رژیم صهیونیستی بداند همانطور که امام فرمود اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم و تا نابودی آن‌ها از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول