اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 زرهی امام‌رضا(ع):

دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرضی به کشور را ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 زرهی امام‌رضا(ع) گفت: امروز کشور در وضعیتی قرار دارد که دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین تعرضی از لحاظ نظامی، فرهنگی و اقتصادی به آن داشته باشد.

دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرضی به کشور را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علی‌رضا چهکندی‌نژاد در مراسم دیدار با امام جمعه نیشابور با فرماندهان و مدیران یگان‌های نظامی و انتظامی، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تمام موفقیت‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور را نتیجه پشتیبان ولایت‌فقیه بودن و مردمی بودن و ولایی‌بودن نیروها در کشور دانست.

وی در ادامه به رشادت‌های رزمندگان اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس سبب مایوس کردن و به زبونی‌کشاندن دشمنان اسلام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 زرهی امام‌رضا(ع) گفت: اهانت‌های دشمن به ساحت پیامبر اعظم (ص)، قرآن و دین اسلام نشان از زبونی و شکست آنان در برابر حقیقت اسلام دارد.

چهکندی‌نژاد اظهار داشت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس هر ضربه‌ای که می‌توانست به کشور وارد کرد و بعد از آن در جنگ‌نرم نیز از هیچ هجمه‌‌ای دریغ نکرد اما به لطف خدا در برابر مقاومت مردم ایران مایوس شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 امام‌رضا (ع) نیشابور، خاطر‌نشان کرد: رزمندگان اسلام، پایداری و استقامت را از قیام امام حسین(ع) آموخته و به دنیا فهماندند که ما هیچ‌گاه ذلت را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول