اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

هنر جذب سرمایه‌گذار را در خلخال تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نسبت به تقویت هنر جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.

هنر جذب سرمایه‌گذار را در خلخال تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر اظهار داشت: اینکه بخواهیم منطقه را از محرومیت نجات دهیم با آرزو و شعار محقق نخواهد شد و آنچه مهم و ضروری است تقویت هنر جذب سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه نباید در شهرستان کاری کنیم تا سرمایه‌گذار خلخال را محل امن برای سرمایه‌گذاری نداند، افزود: ایجاد احساس امنیت در سرمایه‌گذاران مهمترین مولفه‌ای است که می‌تواند ما را در رسیدن به شاخص‌های توسعه یاری کند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر می‌تواند سکوی پرش این شهرستان به سمت توسعه روز افزون باشد، ابراز داشت: این همایش در مهر ماه سال جاری و در شهرستان خلخال و کوثر با چند روز تعویق برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که قرار بود 19 و 20 مهر ماه در این شهرستان برگزار شود به تعویق افتاده اما ما مصمم به برگزاری آن در خلخال هستیم.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری این همایش بزرگ در خلخال فراهم است، یادآور شد: از مسئولان و اعضای ستاد برگزاری همایش انتظار داریم تا در فرصت باقیمانده تمام تلاش خود را برای اجرای احسن همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به کارگیری کنند.

این مسئول از اعطای نمره ارزیابی به مدیران اجرایی شهرستان نیز خبر داد و گفت: 20 درصد از نمره ارزیابی آنان در راستای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی لحاظ می‌شود که امیدواریم همه مدیران موفق به کسب این 20 درصد شوند.

محمدی ایجاد شرکت توسعه و عمران سرمایه‌گذاری در خلخال را گامی دیگر در راستای نجات این شهرستان از بحران محرومیت یاد کرد و افزود: در صورت راه‌اندازی شرکت توسعه و عمران سرمایه‌گذاری خلخال، سرمایه‌گذاران بخش گردشگری به ویژه در منطقه ازناو و اندبیل خلخال فعال شده و زمینه مناسبی برای جلب و جذب سرمایه‌ آنان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول