اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناباد خبر داد

بازسازی بخشی از عملیات کربلای 5 در گناباد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گناباد گفت: بخشی از عملیات کربلای 5 در گناباد در سطح 10 هکتار بازسازی شد که از روز اول مهر اجرای آن شروع شده و تا سوم مهر برای عموم مردم گناباد ادامه دارد.

بازسازی بخشی از عملیات کربلای 5 در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سعید فولادی صبح امروز و در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناباد اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی برای بزرگداشت این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه گناباد در تشریح برنامه‌ها گفت: بر این اساس برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در محل جهادکشاورزی، تقدیر از فرهنگیان فعال در حلقه‌های صالحین و فرهنگیان حائز رتبه در جشنواره فرهنگی هنری قدر قلم از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج گناباد است.

وی در ادامه برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان در حوزه امام سجاد(ع) کاخک و دوی همگانی ویژه دانش‌آموزان، برنامه حضور در مزار شهدای گمنام و مرقد علامه بهلول توسط حوزه اداری شهید باهنر، کوهپیمایی فرهنگیان در محل کمر زیارت و در نهایت غبارروبی قبور مطهر شهدای بهشت قاسم و روستاها را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناباد عنوان کرد.

فولادی در ادامه به برنامه دیدار با امام جمعه گناباد با عنوان در محضر خوبان و پیاده‌روی خواهران بسیجی به سمت مزار شهدای گمنام اشاره کرد.

فرمانده سپاه گناباد تصریح کرد: در این هفته با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت پاسداران وظیفه سپاه، ارتقای سطح دانش و بصیرت در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، معرفتی، اخلاقی و علمی و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمن، طرح حضرت علی اکبر ویژه پاسداران وظیفه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گناباد در ادامه گفت: بخشی از عملیات کربلای 5 در گناباد در سطح 10 هکتار بازسازی شد که از روز اول مهر شروع شده و تا سوم مهر  برای عموم مردم گناباد اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: البته دانش‌آموزان و دانشجویان از اول مهر به مدت پنج روز می‌توانند از این مکان بازدید کنند.

فولادی خاطرنشان کرد: گردان امام صادق(ع) گناباد در عملیات کربلای 5 تعداد 60 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول