اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس در گفت‌‏وگو با فارس:

مردم ری و نمایندگان موافق جدایی ری نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ری و نمایندگان تهران در مجلس موافق جدایی ری از تهران نیستند و نباید بر آن اصرار کرد.

مردم ری و نمایندگان موافق جدایی ری نیستند

علی‏رضا محجوب امروز در گفت‌‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دولت در خصوص ری اقدامات خود را انجام می‏دهد و ما با جدایی آن از تهران مخالف هستیم.

محجوب اضافه کرد: این مهم در برخی نقاط جهان نیز روی داده است اما اجرای آن، عملی نامناسب در تقسیمات جغرافیایی داخل کشور محسوب می‏شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حال اگر هر عمل نامناسب در سایر نقاط جهان را بخواهیم در کشور اجرایی کنیم که قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: دولت گاه با توجه به خواسته عمومی مردم ساکن در یک منطقه دست به تغییرات جغرافیایی می‏زند اما  تا آنجا که من خبر دارم قاطبه مردم شهرستان ری با طرح جدایی موافق نیستند.

محجوب اضافه کرد: در روزهای گذشته نماینگان مجمع تهران با شهردار تهران نشست مفصلی تشکیل دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن نشست مشخص شد که علاوه بر مردم شهرستان ری، قاطبه نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی نیز موافق این طرح نیستند.

وی ادامه داد: از این رو امیدواریم در این زمینه به جای اصرار، تجدیدنظر صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول