اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

236 کلاس درس به فضای آموزشی لرستان افزود شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در شش ماهه اول سال جاری و در راستای بازگشایی مدارس 236 کلاس درس به فضای آموزشی لرستان افزوده شده است.

236 کلاس درس به فضای آموزشی لرستان افزود شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، حسین اسدی‌پور گفت: برای بازگشایی مدارس 60 پروژه در قالب 236 کلاس درس با زیربنای بیش از 28 هزار متر مربع آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها به اتمام رسیده است، اظهار داشت: این طرح‌های آموزشی اول مهر سال جاری به آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص فعالیت‌های انجام شده جهت نظام آموزشی جدید در استان نیز تصریح کرد: به همین منظورعملیات تعمیر و پارتیشن بندی و توسعه 332 کلاس درس در اجرای نظام آموزشی 3-3-6 انجام شده است.

اسدی پور اعتبار هزینه شده این طرح‌ها را نیز 200 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در شش ماهه اول سال جاری هر روز 155 متر مربع به فضای آموزشی افزوده شده است.

وی اضافه کرد: برای فراهم کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی در نظام جدید تجهیزات لازم خریداری به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همچنین تجهیزات مورد نیاز مدارس هوشمند استان نیز در قالب 500 کلاس درس از محل اعتبارات استانی و ملی تجهیزات هوشمند سازی خریداری شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول