اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

هزینه بالای درمان از دغدغه‌های جدی مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه بالای درمان یکی از دغدغه‌های جدی مردم است که برای حل آن باید اندیشه شود.

هزینه بالای درمان از دغدغه‌های جدی مردم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در نشست با مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: توجه به دغدغه‌ها و مطالبات مردم اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید به این مهم توجه خاصی داشته باشند.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی امر لازم و مهمی است و مردم همواره به این مهم اهمیت زیادی می‌دهند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایجاد مراکز درمانی و فراهم کردن شرایط درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گامی مثبت و ارزنده در راستای تامین نیازهای درمانی بیمه‌شدگان بوده و متولیان درمان تامین اجتماعی در استان با نگاه جامع  خدمات ارزنده‌ای به نیازمندان ارائه می‌کنند که امیدوار هستیم این روند بهبود یابد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به نیاز و دغدغه مردم در بحث سلامت، توسعه و گسترش خدمات درمانی و حرکت پویا و مستمر در این مسیر افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه را موجب می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های هنگفت درمان گفت: هزینه بالای درمان یکی از دغدغه‌های جدی مردم است که برای حل آن باید اندیشه شود.

موسوی‌نژاد افزود: دولت با بررسی راهکارهای مناسب شرایط درمان رایگان برای تمام افراد را فراهم کند تا بیماران نیازمند نسبت به تامین هزینه‌های درمانی خود دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول