اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

بودجه زیارت بر اساس عملکرد کارگروه زیارت توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: بودجه طرح مطالعه کمی و کیفی زیارت توسط استانداری خراسان رضوی و بر اساس عملکرد کارگروه زیارت توزیع و پرداخته می‌شود.

بودجه زیارت بر اساس عملکرد کارگروه زیارت توزیع می‌شود
محمود صلاحی در حاشیه برگزاری نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: از 73 میلیارد بودجه زیارت تاکنون 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این طرح به پارک علم و فناوری پرداخت شده که بر اساس عملکرد این کارگروه بوده است.
استاندار خراسان رضوی در مورد معاونت زیارت افزود: دو هفته گذشته کارگروهی جهت معرفی و پیشنهاد 30 نفر کارشناس و مدیر برای این معاونت تشکیل شده که باید ظرف مدت معاون اول رئیس جهت تصویب به وزارت کشور ابلاغ شود.
وی در رابطه با عملکرد پارک علم و فناوری به عنوان مجری طرح مطالعه کمی و کیفی زیارت در استان افزود: عملکرد پارک علم و فناوری از آغاز اجرای این طرح تا کنون بالاترین نمره را نصیب خود کرده و امیدوار هستیم مشهد به عنوان پایتخت معنوی جمهوری اسلامی و با توجه به سفرهای بسیار زیارتی و سیاحتی به این شهر از سراسر ایران و جهان اسلام اجرای این طرح همچنان به بهترین صورت می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول