اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان آموزش و پرورش وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید نسبت به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت ضروری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس دشتستان اظهار داشت: همه ما مدیون رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم و پیشرفت‌های امروز مرهون این عزیزان است.

وی افزود: دانش‌آموزان و معلمان و فرهنگیان باید همواره نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: امروز برای موفقیت نیازمند بهبود سطح تعلیم و تربیت هستیم و وظیفه مسئولان آموزش و پرورش بسیار سنگین است.

امام جمعه برازجان نیز اظهار داشت: در هر شرایطی باید یاد و خاطره ایام شکوهمند دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به اهمیت علم و ادب و تعلیم و تربیت افزود: تعلیم و تربیت و انسان‌سازی امری مقدس است و سعادت و شقاوت جامعه فردا به تلاش امروز متولیان این امر بستگی دارد.

وی اضافه کرد: دغدغه همه خانواده‌ها تربیت فرزندانی سالم، صالح و افتخارآفرین است که باید در این راه هم خانواده و هم مدرسه که خانه دوم بچه‌هاست تلاش کنند.

امام جمعه برازجان بیان کرد: دانش‌آموزان نیز با پشتکار برای یادگیری و استفاده از فرصت‌های مغتنم عمر و جوانی با توکل برخدا و نظم و برنامه‌ریزی موفق خواهند شد.

مصلح اذعان داشت: دانش‌آموزان فرداسازان کشور هستند و باید با همه وجود برای آموزش و تربیت صحیح آنها اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول