اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

بیگانه‌زدگی با تکیه بر تولید داخلی رخت برمی‌بندد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: اهمیت‌دادن به تولیدات داخلی تحریم‌ها را می‌شکند و کشور را از بیگانه‌زدگی نجات می‌دهد.

بیگانه‌زدگی با تکیه بر تولید داخلی رخت برمی‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند بعد از ظهر امروز در مراسم بازگشایی مدارس در کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته کرامت در سخنانی اظهار داشت: 32 سال است که کشور جمهوری اسلامی ایران با شعار ما می‌توانیم روی پای خود استوار و ایستاده است و در منطقه همچنان حرف اول را می‌زند.

وی افزود: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و همت و با دست خالی در برابر دنیای استکبار ایستادگی کرد و یک وجب از خاکش را به دشمن نداد.

امام جمعه کازرون در ادامه گفت: صدام و صدامیان و حامیان آن که 32 سال پیش برای نابودی جمهوری اسلامی دندان تیز کرده بودند، امروزه می‌بینیم که همگی به زباله‌دان تاریخ پیوستند اما نظام اسلامی با عزت و استوار ایستاده است.

خرسند خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: امروز دنیای استکبار آمریکا و اسرائیل از پیشرفت علمی و ایمان شما جوانان در منطقه و خاورمیانه بسیار عصبانی و در هراس هستند، بنابراین روز به روز به دانش خود بیافزایید.

این مسئول اضافه کرد: اگر آمریکا و اسرائیل روزی حمله به ایران را در ذهن بپرورانند و حمله کنند آن روز به زوال اسرائیل می‌انجامد چراکه جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: آنها فقط عربده‌کشی و تحریم کردن را خوب بلد هستند و جرأت نگاه چپ انداختن و حمله کردن به ایران را ندارند.

خرسند در بخش دیگر سخنانش به رواج کالاهای مبتذل فرهنگی خارجی در کشور اشاره کرد و خطاب به جوانان گفت: دشمنی که دلش به حال بیماران ما نسوخته و فروش کالاهای پزشکی را ممنوع می‌کند هیچگاه دلش به حال اوقات فراغت جوانان نمی‌سوزد و فقط به بیراهه کشاندن شما را در سر می‌پروراند.

امام جمعه کازرون در پایان بیان کرد: امسال به‌ نام سال تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری به این دلیل نامگذاری شده است که مصرف کننده تولیدات و کالاهای داخلی باشیم تا از بیگانه‌زدگی نجات پیدا کنیم و روی پای خود بایستیم.

مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز در ادامه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در سخنانی بیان کرد: بر اساس تصویب شورای آموزش و پرورش فارس به ریاست استاندار این استان شعار آموزش و پرورش استان فارس بر حول سه محور اقامه نماز جماعت، تقویت نظم فردی و انضباط اجتماعی و گسترش پژوهش‌محوری تعیین شده است.

مرتضی دیانتی‌نسب افزود: هیچ آموزشی ماندگاری ندارد مگر اینکه از راه پژوهش صورت گرفته باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول