اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

دولت اختیارات مطلوبی را به استانداران داده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با اشاره به اختیاراتی که دولت برای استانداران و فرمانداران ویژه قرار داده است، گفت: این تفویض اختیار فرصت مناسب و طلایی برای کشور است تا مشکلات استان‌ها رفع شود.

دولت اختیارات مطلوبی را به استانداران داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: مدیران کل در استان باید با مدیران شهرستانی هماهنگ و در ارتباط باشند.

وی خواستار بازدید مدیران استانی از پروژه‌های شهرستانی شد و ابراز داشت: ما نباید سرمایه ملت را معطل نگه داریم و تا زمانی که تعهد وجود دارد، دنبال تعهد جدیدی نمی‌رویم.

نجار با اشاره به اختیاراتی که دولت در اختیار استانداران و فرمانداران ویژه قرار داده است، تصریح کرد: این اختیار فرصت مناسب و طلایی برای کشور است تا مشکلات استان‌ها رفع شود.

مقام عالی استان در مورد جذب اعتبارات سال گذشته از سوی دستگاه‌ها اذعان داشت: اگر دستگاهی موفق به جذب این اعتبارات نشده است، اعتبار سال جاری آن نهاد را بر اساس ماده 127 تا صفر کاهش می‌دهیم.

نجار اذعان داشت: با کار جمعی می‌توان فعالیت‌ها را به نحو مطلوب‌تری انجام داد و به اهداف و موفقیت‌های بیشتری دست یافت.

وی ابراز داشت: شهرداری کرمان مدیریت ارائه پروانه ساخت و ساز در شهر ماهان را بر عهده دارد و باید سهم ماهان نیز از محل درآمدهای ارائه پروانه داده شود.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان نیز در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان کرمان اظهار داشت: برای توزیع اعتبارات شهرستان کرمان 100 ساعت زمان صرف شده است.

به گزارش فارس در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان کرمان در مورد طرح جامع تفصیلی شهر ماهان بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین اعضای شورای برنامه‌ریزی توسعه استان کرمان با طرح بازنگری سند توسعه استان کرمان موافق کردند.

سند توسعه استان کرمان برای نخستین بار در سال 82 در این خطه کلید خورد و در سال 83 در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان کرمان مصوب شد و در سال 84 نیز مورد تصویب هیئت دولت قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول