اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

رسیدگی امور جوانان فقط در حد تعریف ساختار نباشد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: رسیدگی به امور جوانان فقط در حد تعریف ساختار نباشد بلکه با کمک مطالعات دانشگاهی عملیاتی هم باشد.

رسیدگی امور جوانان فقط در حد تعریف ساختار نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در نخستین جلسه ساماندهی امور جوانان استان اصفهان در دور جدید تشکیل وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: قشر زیادی از جامعه آماری استان را جوانان تشکیل می‌دهند که باید برای حل مشکلات آنها راهکاری اندیشید.

وی افزود: وظایف و نقش ستاد ساماندهی جوانان بسیار پر اهمیت است و تعریف ساختار صرفی که نتایجی در بر نداشته باشد، فایده‌ای ندارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در امور جوانان فضای وسیعی به ویژه در حوزه اجتماعی وجود دارد که با هم ترکیب شده و دخل و تصرف در امور جوانان می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت سال‌ها است که سعی دارد با واگذار کردن کارها به بخش خصوصی از تصدی‌گری دولت کم و به جای آن ثمن‌ها را فعال کند.

ذاکراصفهانی با تاکید به اینکه دو مدیرکل در سازمان ملی جوانان فعالیت‌هایی را پیش از این در امور جوانان اصفهان انجام داده‌اند، گفت: همیشه وقتی صحبت از امور جوانان می‌شود فقط ساختار و تشکیلات آن را مشخص کرده، اما نمی‌دانیم چه هدفی را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سازمان ملی جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: باید برای رسیدگی به امور جوانان یک سازمان تعریف و همه کارها را بر عهده گیرد.

استاندار اصفهان گفت: مشکل کار این است که در این بخش مدیریت پنجره‌ای وجود ندارد و همه دستگاه‌ها به نوعی در آن دخالت می‌کنند.

وی راه حل برون رفت از تعریف ساختاری حوزه جوانان را تعامل اداره ورزش و جوانان با دانشگاه‌ها و استفاده از مطالعات و گزارشات عملیاتی و اجرای آن برشمرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول