اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبعه کشور انگلیس پس از حضور در مناظره زیباکلام و کوثری

تصور بیان حرف‌های آزادانه جوانان را در ایران نداشتم

خبرگزاری فارس: تبعه کشور انگلیس با اشاره به بیان راحت حرف‌ها و احساسات جوانان در جلسه مناظره زیباکلام و کوثری گفت: تصور بیان حرف‌های جوانان به این راحتی در ایران را نداشتم.

تصور بیان حرف‌های آزادانه جوانان را در ایران نداشتم

مژگان اعتماد در حاشیه سفر به مازندران و برگزاری مناظره صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و محمداسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به میهمان‌نوازی مردم و جوانان مازندران گفت: از اینکه در جمع مردم مازندران هستم بسیار خرسندم.

عضو هیئت همراه صادق زیباکلام که در 40 سال گذشته ساکن کشور انگلیس بوده با ابراز خرسندی از حضور در مازندران، مردم و جوانان این استان را بسیار خونگرم، پرشور و میهمان‌نواز دانست.

اعتماد تاکید کرد: تصور بیان حرف‌های جوانان به این راحتی را در ایران نداشتم.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مناظره مناظره صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و محمد اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور جوانان مازندران و جمعی از فعالان سیاسی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول