اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

دانش‌آموزان نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: دانش‌آموزان نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا دارند.

دانش‌آموزان نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فلکناز دهقانی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: آغاز مهر، شروع دوباره تلاش نسل‌های جوان و نوجوان ایران اسلامی است که برای مبارزه مجاهدانه با جهل و کسب دانایی به سلاح علم مجهز شده و خرسند و استوار حضور خود را در سنگرهای علم و دانش ثبت می‌کنند.

وی افزود: امروز رسالت بسیار سنگینی بر عهده معلمان گذاشته شده است، زیرا آنان با تلاش خود آینده‌سازان این مملکت را تربیت می‌کنند و باید همراه با تعلیم و تربیت، تربیت دینی نیز مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: امروز دشمنان با سرمایه‌گذاری‌های بالا سعی در به انحراف کشاندن و ایجاد ناامیدی بین جوانان ما و دور کردن آنها از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند و معلمان و اساتید دانشگاه در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهیدان جوان و نوجوان و دانش‌آموز را گرامی داشت و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تعلیم و تعلم معلمان در مدارس و تربیت نوجوانان و جوانان در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری نقش اساسی را ایفا کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه خداوند متعال در تمام مشکلات همواره الطاف خود را شامل حال ملت ایران کرده و پشتیبان مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های بارز این الطاف در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس رقم خورد که در آن شاهد پایداری جوانانمان با دست خالی در مقابل نیروهای مسلح دشمن بودیم.

دهقانی ادامه داد: امروز بیش از پیش چشم امید همگان به تلاش‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان دوخته شده است تا در عرصه‌های علمی و فرهنگی شاهد کسب موفقیت‌ها و فتح قلل علمی و معنوی در جهان باشیم.

وی افزود: از مدیران و معلمان که همواره دلسوزانه و خستگی‌ناپذیر به فعالیت مشغول هستند، انتظار داریم با اهتمام و برنامه‌ریزی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی مطابق با فرهنگ اسلامی، محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمات به دانش‌آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده‌سازان کشور همچون همیشه کوشا باشند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول