اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1140 بازرس

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: در آستانه سال تحصیلی جدید طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس گیلان با حضور یک‌هزار و 140 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و افتخاری آغاز شد.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صبح امروز در جریان آغاز طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد: در این طرح 240 نفر از بازرسان سازمان و اصناف به همراه بالغ بر 900 نفر از ناظران افتخاری مشارکت دارند.

محمد فیض افزود: در راستای اجرای این طرح، بازرسان مذکور با همراهی تعزیرات حکومتی و در چارچوب گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی مربوطه در استان بازرسی می‌کنند.

وی انجام این بازرسی‌ها را با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و روپوش مدارس عنوان کرد و افزود: نظارت بر رعایت نرخ‌های تعیین شده برای این کالا در کنار جلوگیری از عرضه محصولات بی‌کیفیت و بدون استاندارد خارجی و داخلی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.

این مسئول، نظارت بر تعیین و رعایت نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس با همکاری اتحادیه‌های مربوطه و آموزش و پرورش استان و نیز کنترل عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی در زمینه دریافت شهریه‌های مصوب شده توسط آموزش و پرورش را از دیگر اقدام‌های طرح مذکور برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با همکاری مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی با حضور در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه در سراسر استان در ایام برگزاری این نمایشگاه‌ها نیز بر روند عرضه محصولات مورد نیاز مردم و رعایت نرخ‌های مصوب توسط کمیته‌های نرخ‌گذاری کالا در آنها نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

فیض از شهروندان گیلانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز مجامع امور صنفی در سراسر استان اعلام کنند.

وی یادآور شد: شهروندان هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را از عملکرد این سازمان و نهادهای همکار در این زمینه از طریق سامانه پیام‌گیر صوتی با شماره 3238888 و سامانه پیام کوتاه با شماره 30006057 درمیان بگذارند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول