اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری 4 کارگاه تخصصی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری شهرستان کاشان از برگزاری 4 کارگاه تخصصی با محوریت موضوع دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 4 کارگاه تخصصی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این چهار کارگاه تخصصی شامل کارگاه‌های شعر مقاومت و پایداری، داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی و تئاتر با محوریت موضوع دفاع مقدس است.

وی کارگاه شعر مقاومت و پایداری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه هنری در هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این کارگاه ویژه شاعران کاشانی و به منظور حمایت از شعر حوزه دفاع مقدس به طور خاص و ادبیات مقاومت به طور عام برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه دیگری با موضوع خاطره‌نویسی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این کارگاه تخصصی نیز برای آموزش فن ثبت خاطرات، ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روزهای آینده برپا می‌شود.

رئیس حوزه هنری کاشان در مورد برگزاری کارگاه داستان‌نویسی نیز عنوان کرد: این کارگاه تخصصی نیز مانند سایر کارگاه‌ها با محوریت موضوع دفاع مقدس و پایداری با هدف ارتقای بیش از پیش سطح داستان‌نویسی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری کارگاه تئاتر دفاع مقدس را در جهت پیشرفت بیشتر هنرمندان بومی شهرستان و آشنایی با شیوه‌های نوین نمایش در این حوزه به فال نیک گرفت.

رئیس حوزه هنری کاشان در ادامه بیان داشت:‌ در راستای انتقال آموزه‌های فرهنگی دفاع مقدس جمعی از شاعران، جهت قرائت اشعار و جمعی از ایثارگران جهت بیان خاطرات در مراسم هفته دفاع مقدس از سوی این حوزه به دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز اداری شهرستان معرفی می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه پوستر دفاع مقدس در نگارخانه حوزه هنری کاشان به عنوان فعالیت دیگر این حوزه ویژه بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول