اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی:

تقاضای 25 کشور برای حضور در کنگره شعر مقاومت

خبرگزاری فارس: دبیردومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با بیان اینکه‌ از 25 کشور تقاضای شرکت در این کنگره را داشتیم، گفت: همه شعرهای ارایه شده به کنگره شعرهای قوی و موثری بودند‌.

تقاضای 25 کشور برای حضور در کنگره شعر مقاومت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهروز اثباتی در آیین اختتامیه دومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی در بوشهر اظهار داشت: علاوه بر شعرهای ماندگاری که در کنگره ارایه شده است سه جلد کتاب شامل مقالات، اشعار و مصاحبه با شاعران بیداری اسلامی نیز چاپ و در کنگره رونمایی شده است. 
وی افزود: پس از کنگره نیز دو جلد کتاب شامل اشعار قرائت شده با ترجمه عالمانه و کتاب تخصصی در حوزه ادبیات مقاومت چاپ می‌شود.
اثباتی ادامه داد: برگزاری کنگره شعر مقاومت یکی از شیوه‌های مراقبت از این ریشه است و امیدواریم دستور اجرای سومین کنگره از هم اکنون صادر شود.
وی تصریح کرد: ادبیات مقاومت اسلامی به رهبری امام زمان (عج ) بزودی تمام جهان بشریت را نجات می‌دهد.
اثباتی اضافه کرد: با برگزاری نخستین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی در ارومیه با دستانی پر توانستیم برای کنگره دوم برنامه‌ریزی مناسب و فراخوانی منطقی داشته باشیم.
وی افزود: در مرحله نخست دومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی در بوشهر هزار شعر به دبیرخانه کنگره دوم ارسال شد که با بررسی‌های مختلف در نهایت 50شعر برای ارایه در کنگره ساماندهی شد.
وی یادآور شد: از 25کشور تقاضای شرکت در این کنگره را داشتیم که کشورهای مصر، تونس، لبنان، فلسطین، عربستان، بحرین، ترکیه و یمن از جمله کشورهای شرکت کننده در این کنگره بودند ضمن اینکه شاعران عرب ساکن ایران نیز در این کنگره شرکت کردند.
دبیردومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی در بوشهر گفت: ریشه زدن ادبیات مقاومت در جهان اسلام را در شرایط کنونی به عینه می بینم و این ریشه احتیاج به مراقبت و حمایت دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول