اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پنجمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه ویژه شاعران مازندران برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، پنجمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه اشک انار، ویژه شاعران استان مازندران یادبود شهید سید مجتبی علمدار برگزار می‌شود.
آثار ارسالی به این جشنواره  در سه  بخش سنتی، نیمایی و سپید، بخش ویژه کودک و نوجوان دفاع مقدس و بخش ویژه شعر بومی مازندرانی با ترجمه فارسی داوری می‌شود.
از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را می‌توان تقویت حرکت پویای شعر متعهد در جامعه ادبی استان، به کارگیری ظرفیت‌های علمی و ادبی استان برای ارتقای کیفیت سروده‌ها،زمینه دعوت از نمایندگان و برگزیدگان برای حضور در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس، برنامه‌ریزی برای ارتقاء، شناخت و آگاهی  شاعران نسبت به حقیقت دفاع مقدس، توجه به شاعران جوان و کشف استعدادهای تازه و برنامه‌ریزی برای پرورش این استعدادها، شناسایی آثار برتر و برگزیده و چاپ در کتاب جشنواره را نام برد.
این جشنواره که در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود محورهای فراخوان در حوزه دفاع مقدس، فرهنگ و ایثار و شهادت، فرهنگ عاشورایی (بهره‌گیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی) تجلی فرهنگ و نگاه عاشورایی در کربلای هشت سال دفاع مقدس ایران و ولایتمداری، زن و حجاب اسلامی در دفاع مقدس و مقاومت ملل است.
براساس این گزارش؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از پنجمین فراخوان شعر مقاومت و حماسه  اشک انار به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول