اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار آستارا

شکوفه‌های آستارایی وارد مدرسه شدند

خبرگزاری فارس: شکوفه‌های آستارایی بهار علم و دانش خود را آغاز کردند.

شکوفه‌های آستارایی وارد مدرسه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا مراسم زنگ شکوفه‌ها امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس آستارا نواخته و رایحه خوش بهار علم و دانش در این شهرستان طنین‌انداز شد.

مراسم جشن شکوفه‌ها حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از روسای اداره‌ها و نهادهای شهرستان آستارا، دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در دبستان شهید علی انصاری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با عبور از زیر قرآن و دریافت کتاب‌های درسی خود وارد کلاس‌های درس شدند.

فرماندار آستارا در مراسم مذکور با بیان اینکه دانش‌‌آموزان آینده‌‌سازان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: فضای مدرسه امروز با ورود دانش‌‌آموزان جدید شکوفا می‌‌شود.

کیوان اسدپور با تأکید بر توجه معلمان و اولیا به امور تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان افزود: این دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و پیشرفت آنها در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها‌ چشم دشمنان اسلام را کور می‌‌کند.

وی با تبریک تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌‌آفرینی‌های فرزندان پاک و ولایتمدار این مرز و بوم است.

این مسئول ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت سبب آشنایی دانش‌‌آموزان با دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

وی از معلمان و اولیای دانش‌آموزان خواست تا از این فرصت بهره‌ لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول